Breaking

Monday, October 21, 2019

Zo af en toe loop ik over de dijk en verwonder ik mij over de prachtige luchten. 
Zo ook gisteren!
Dan weet ik weer waarom ik ervoor heb gekozen om op latere leeftijd alles aan de wal op te geven 
om naar Vlieland te verhuizen.
Ik werk en woon hier nu al bijna weer 2 jaar. 
Toegegeven in het begin was het niet altijd even gemakkelijk en moest ik
echt wel m'n draai vinden wat werk en wonen betreft, maar ieder vrij moment wandel ik over het strand of ben ik te vinden aan het wad en dat geeft mij zoveel voldoening en het maakt me
heel gelukkig! 
Ik voel me dan vrij en één met de natuur.
Dan besef ik des te meer dat we heel anders met de natuur om moeten gaan. 
Misschien moet iedereen eens een keer naar de Waddeneilanden komen en met eigen ogen zien hoe mooie de natuur is en wat de natuur ons geeft. 
Voor mij is het elke keer weer een cadeau en zou ik willen dat het nageslacht hier ook zo van kan gaan genieten net zoals ik dat dagelijks doe!