Breaking

Tuesday, January 29, 2019

Een jaar later!

Een jaar later!
 
 

 

Een jaar later!
 
Het is bijna een jaar geleden dat ik naar Vlieland ben verhuisd.
Van die beslissing heb ik nog geen seconde spijt!
Dat wil niet zeggen dat alles van een leien dakje ging.
Vorig jaar ben ik begonnen als ontbijt dame en werd ik ingezet in de housekeeping.
Het ontbijt voor gasten maken was prima te doen, maar elke dag opnieuw
bedden opmaken en kamers schoonmaken viel me behoorlijk tegen.
Gelukkig kwam er een leuke baan vrij en heb ik daar direct op gereageerd.
Ik werk nu in een heel leuk hotel namelijk "Hotel Zeezicht Vlieland".
Ik verzorg daar in de weekenden het ontbijt en vind ik dat heerlijk!
Vroeg opstaan is voor mij geen enkel probleem en het voordeel is dat ik 
dan ook vroeg vrij ben zodat ik nog een hele dag voor me heb om te genieten van de prachtige natuur hier op Vlieland.