Er is een imitator bezig in blogland



Er is een imitator bezig in blogland. 
In het begin van deze week werd ik door Room Seventeen gewezen op een kopie van mijn blog.
Er is inderdaad iemand aan de haal gegaan met mijn foto's en teksten. 
Ik ben jammer genoeg niet de enigste die hier de dupe van is.
Het is een smakeloze actie van iemand die denkt op deze manier te kunnen 
en mogen profiteren van anderen. 

Voor degene die ook de dupe zijn geworden meldt het misbruik van je eigen blog.
De mensen waarvan ik vermoed dat hun hetzelfde is overkomen heb ik ondertussen 
een mail gestuurd en gevraagd actie te ondernemen.
Meer kunnen we voorlopig niet doen...


Ik laat me hierdoor niet weerhouden om verder te gaan met mijn blog
want het plezier wat ik hier uit haal en de positieve reacties die
ik altijd mag ontvangen, wegen vele malen zwaarder.




16 opmerkingen:

  1. Nou ja! Ik zit hier al 2 dagen te stomen, want er is ook iemand die mijn teksten misbruikt. En niet om er een blog mee te vullen, maar om teksten voor een school uit mijn verhalen te filteren. Wat een slechte actie is dit. Als je ook gewoon nog teksten gaat gebruiken om een eigen blog te vullen is wel heel laag bij de grond. Gewoon lekker door blijven gaan. Je eigen signatuur is altijd zichtbaar hoor!!!
    Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet te geloven dit.. waarom wil iemand pronken met andersmans veren.. afgunst? ieder heeft zijn eigen talenten.. de één is hier goed in, de ander in weer iets anders.. ik hoop dat ieder zijn eigen talent ontdekt en daar iets mee doet!
    heel goed dat jij doorgaat met waar jij goed in bent en waar je vooral veel plezier aan beleeft en waar wij weer van mogen meegenieten:)

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja wat een rare mensen zijn er toch..
    Volgens mij hadden Inca en Andre er ook last van . Wisselde je namen dan kwam je op een blog dat medicijnen verkoopt. Denk dat ze dan veel kijkers hebben op deze manier...... Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het moet niet gekker worden.... Kunnen mensen dan niet zelf wat verzinnen. Ik hoop dat het hier bij blijft en je verder geen gezeur gaat krijgen.
    Wel fijn dat je het hier meld, want dan kunnen wij het toch ook in de gaten blijven houden.

    Fijn weekend, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gedoe zeg! ik kwam laatst ook al op een of andere reclamesite terecht en dacht even dat ik verkeerd had geklikt maar niet dus. Meid dit is echt niet leuk ik hoop dat er niet teveel rommel binnen komt bij je en dat diegene zelf wat leuks gaat verzinnen
    fijn weekend hoor
    gewoon doorgaan
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is toch té triest voor woorden.
    Ik heb het bewuste blog nog niet langs zien komen ofwel ontdekt. Maar zal daar dan zeker even op reageren. Ik heb het eens gehad met mijn foto's, dat iemand daar mee aan de haal ging. Ene kant kan je het bekijken als compliment maar vind het zo min om met andermans foto's en zelfs teksten te lopen pronken, te triest!!
    Wel fijn dat je het hier meld, zodat ook wij het in de gate kunnen houden.
    Goed dat je, ondanks dit, toch verder gaat met je blog!!

    Ik wens je een fijn weekend
    warme groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn sommige mensen dan sneu zeg. Waarom zou je een blog beginnen als je er niet eens je eigen teksten en foto´s opzet. Okee, er komen wel eens foto´s voorbij die ´geleend´ zijn van het grote www, maar dan wordt daar altijd wel netjes melding van gemaakt. Hier gaat het om hele kopieën van blogs. Niet te geloven. Ik snap echt niet wat hier het doel van kan zijn...
    Ik wens je in ieder geval een heel mooie dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gebeurt er toch allemaal in blogland. Ik krijg berichten van anonieme lezers op oude blogberichten, die mij doorverwijzen naar hun sites. Deze sites zijn dan webwinkels van medicijnen en andere prullerij.

    Vind ik eng en verschrikkelijk vervelend...

    Toch nog een heel fijn weekend gewenst...

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend Haikey! Het is gewoon een vorm van stelen.
    Wat heeft een ander eraan om met jouw veren te pronken? Naar mijn idee moet je op een een of andere manier een keer door de mand vallen.
    Fijn dat je er niet door laat weerhouden.
    Ik steek je een hart onder de riem!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hè, wat is dit nou weer voor 'n stunt! Dit slaat toch echt nergens op! Iedereen heeft toch zijn of haar eigen kwaliteiten, zelfs om een blog van te maken. Ik heb ook niet vaak wat te vertellen, maar ik zet er geen onzindingen op, of dingen van een ander (ja, alleen om de nieuwe website van mijn collega te promoten, maar dat mag toch ?). Alles wat op mijn blog staat, is van mijzelf...en dat doen we toch allemaal? Juist die diversiteit van alle verschillende blogs vind ik zo leuk!

    Zoals Barrie Stevens altijd zei: VOORAL DOORGAAN!

    Meid, laat je er vooral niet van weerhouden om leuke berichten te plaatsen.

    Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

    Lieve groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ja ..wat een rare wereld hebben we toch...heb net ook de schrik van me leven gehad......jeetje zie ik daar mijn moeder in het journaal van vandaag......zo akelig !..want dat verwacht toch niemand....een oud filmpje wel is waar maar het was toch echt mijn moeder......die al ruim een jaar overleden is,.....wat een rare wereld ...bah ....nou meis ik heb het niet gemerkt van je blog....maar wel een gedoe hoor!!!..liefs fijn weekend...van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom even via via op je blog.Bah wat bezield mensen toch om dingen van een ander te gebruiken om daar mee te ''scoren'' Ook mijn gedichten heb ik wel eens terug gevonden op andere blogs en daar baalde ik behoorlijk van .Ik weet niet of er echt iets aan te doen is ,maar dit is gewoon allemaal niet leuk.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zal schrikken zijn, zeg. Wat een onverlaten. Dat mensen geïnspireerd raken door je foto's kan ik me voorstellen, want die zijn altijd prachtig, maar om foto's of een heel blog te jatten... wat zielig. Laat je niet uit het veld slaan. Er zijn voldoende volgers die je echte blog iedere keer waarderen.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Afschuwelijk maar gewoon niets van aantrekken.Ja, het is vervelend maar jij bent toch de creatieve kracht
    die uit niets, iets kan creeren en dat kunnen zij niet.
    Sterkte hoor meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoe zielig eigenlijk, met andermans veren moeten gaan lopen om iets voor te stellen .

    BeantwoordenVerwijderen