Papieren kokers aan berkentak




Na een heftige periode probeer ik de draad weer op te pakken.
Dat je bepaalde dingen niet voor het zeggen hebt is mij wel heel duidelijk gemaakt. 
Ik zit nu met de naweeen van een vervelende griep nog thuis,
terwijl ik zo graag weer wilde gaan werken. 
Een vreselijke pijn in mijn rug is hier de oorzaak van.
Ik probeer er thuis iets van te maken en beetje bij beetje veranderd mijn huisje
in de kleuren van de herfst..

Deze rozen hingen in de berging te drogen en heb ik ze
nu in deze zakjes gedaan en aan de muur bij de keukentafel gehangen..
Zo kan ik er nog een beetje van genieten.




11 opmerkingen:

  1. Bah zeg....ook dat nog.......
    Nog gecondoleerd....las het net.........
    Een moeilijke periode dus.....maar je beelden zijn als vanouds....super!

    Sterkte en beterschap.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Haikey,
    Wat prachtig die rozen zo, je hebt me op een idee gebracht voor op de overloop,mag wel toch ??
    En ook ik heb even terug gelezen,ach meis wat erg toch, je moeder verliezen doet zo vreselijk veel pijn,heb mijn ouder en schoonouders allemaal niet meer, maar je moeder,.....daar heb je een speciale band mee......

    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd,ze blijft altijd een beetje bij je hoor, echt....

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is te hopen dat je snel weer opknapt, na het verlies van je moeder maakt een minder goede gezondheid het alleen maar lastiger om de draad weer op te pakken. Sterkte Haikey!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Haikey, nog van harte gecondoleerd met het verlies van je moeder. Ik wens je alle sterkte toe voor de toekomst. Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan.....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het volgt elkaar wel op. Heftig. Gelukkig gaat het niet ten koste van je creativiteit. Wat ontzettend mooi zeg. Echt om van te genieten, zo'n plaatje. En als de foto's al zo mooi zijn, dan moet het in echt ook erg inspireren. Beterschap.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend Haikey, dat je na het overlijden van je moeder ziek bent. En rugpijn maakt je humeur ook niet beter. Ik hoop van harte dat je snel weer opknapt zodat je weer kunt doen wat je graag wil.
    Ik vind de stok die je gemaakt hebt met de roosjes eraan heel mooi!
    Ik wens je alle sterkte!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat rot dat je je zo slecht voelt. Maar wat een leuk idee zo met die roosjes! Het onthouden waard,
    Wens je veel sterkte hoor.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. he wat vervelend dat je zo ziek bent ,maar voor ons wel leuk dat je dan met van die leuke ideetjes komt .

    beterschap grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heftige tijd en je dan ook nog niet fit voelen; sterkte! Je foto (en het idee) vind ik super.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen