Wild Life

 Klaproosje

Madeliefjes

Paardenbloem

Tijdens het wandelen met Joris zag ik gisteren een familie eendjes.
Dus vandaag de camera met statief mee op de schouder,
want met de hond erbij lukt het me niet uit de vrije hand.
Het is altijd wel grappig want iedereen kijkt opeens om als je met 
een statief en camera met telelens loopt te sjouwen en dan ook nog Joris
die weer veel te langzaam mee sjokt.
Na enkele pogingen te hebben ondernomen en tussendoor de lijn van Joris weer uit
de bosjes te hebben gehaald, heb ik een nog één poging gedaan.
Op het moment dat alles in gereedheid stond en de timer z'n werk deed, bedacht Joris zich en moest
 hij zonodig nog even de eenden verjagen...
Nou ja, en dan blijft er niet veel anders over om over te gaan op de bloemen om me heen
 dus dit is uiteindelijk het resultaat...

10 opmerkingen:

  1. Het is geweldig buiten en er is zo veel moois te zien op dit moment. En dat laten je foto's ook zien!
    Voor zometeen: welterusten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al had ik graag de eenden gezien......dit is ook super!
    Heerlijk voor het voorjaarsgevoel.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh mooi zeg ennuh ik heb het opgegeven hoor fotograferen met honden erbij. Tegenwoordig doen we een dubbel rondje eerst naar het bos met honden en dan zonder! hihi
    Komen we wel aan de nodige beweging moet ik zeggen. Het is zo mooi momenteel met al de lichte groen.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eendjes zijn leuk, maar de foto's van de wilde bloemen vindt ik ook prachtig!

    Fijne dag
    Groet, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nooit met man, kinderen of honden gaan fotograferen was de eerste les die ik kreeg tijdens een fotocursus...en het is waar. Lekker in je uppie maak je de mooiste plaatjes! Maar deze zijn een goede vervanging hoor, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met een man gaat nog wel, maar met een hond of kinderen is het altijd lastig.
    Maar je hebt in ieder geval nog wel wat.

    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eenden waren ook erg leuk geweest ;), maar deze foto's zijn ook prachtig. Heb je ze door een bewerkingsprogramma gehaald, de kleur is zo bijzonder...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Haikey,
    Wat jammer dat het niet gelukt is om de eendenfamilie te fotograferen. Ik zie ze wel eens rondscharrelen ergens, als ik net in de auto naar mijn werk rij of zo. Ze zijn zo schattig, die kleintjes...
    Maar het alternatief heeft wel weer heel mooie plaatjes opgeleverd...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou je heb hele mooie foto's gemaakt ik heb er van genoten hoor..

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen