Nadat ik het retro stoeltje een plekje had gegeven bij de computertafel had ik zin om weer iets anders aan de muur te hangen, het werd een oude lade in de vorm van een letterbak. De rookstoel heb ik bekleed met oude postzakken en de kussen zijn ook gemaakt van postzakken. Naast de stoel staat een kastje met daarop de apothekerspotten die ik heb gevuld met verschillende soorten schelpen en de zinken kegels heb ik op de kop gezet. Een oude klikklak camera ernaast en zo heb ik in no-time een nieuw hoekje....

11 opmerkingen:

  1. En wat voor hoekje... prachtig! Mooie verzameling apothekerspotten.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een wel heel gaaf hoekje met de leuke spulletjes er bij....je rookstoel vind ik helemaal te leuk!!!

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf zo zeg!!! retro meets industrial, echt helemaal leuk :-)

    fijne avond..

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je stoel is gaaf!!!
    Leuk hoekje is het geworden met wel hele leuke spulletjes!

    Fijne avond
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie flessen heb je! Weer een mooi hoekje. Ik heb ook nog zo'n letterbak, ik zal hem weer eens tevoorschijn halen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, nieuwe hoekjes creëren is altijd leuk om te doen!

    Groetjes
    Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig hoekje heb je gemaakt. Prachtig die apothekerspotten.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi hoekje is het geworden. Echt prachtig met die apothekerspotten met allemaal leuke spulletjes erin. Staat mooi zo bij elkaar.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om de lade op te hangen aan de muur. Ik heb er hier 1 staan tegen de muur, maar ga er over denken om hem ook eens op te hangen.
    Gezellig hoekje is het geworden.
    Groeten Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig hoekje! Ben helemaal sprakeloos!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een stoere hoek! mooi gedaan zeg!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen