Laarzen van mijn dochter





Aangestoken door de afbeelding van de laarzen in de post over Vlieland
dacht ik de laarzen van mijn dochter even leuk te fotograferen. 
Ik was ondertussen ook een stoeltje in de grondverf aan het zetten en natuurlijk aan het koken.

Wij vrouwen zijn toch goed in Multitasken?

Ik dus niet want ik heb de aardappelen aan laten branden en niet een beetje ook ;-( 
De stank is niet te harden en de pan is pikzwart.
De kamer staat vol met damp en de hond wil naar buiten
De aardappelen kunnen in de biobak en het hele avondeten is verpieterd.
Maar de laarzen staan er netjes op!

20 opmerkingen:

  1. O, jee! toch maar even naar de patatzaak? :)

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, je moet prioriteiten stellen he. De laarzen staan er netjes op.
    Ze zijn mooi trouwens. Hihihi.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms zit het mee, soms zit het tegen...:(! Maar het doet aan de schoonheid van de laarzen niets af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dat, camera in de hand en alles om me heen is vergeten! Mooie manier van ontspanning toch? Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi..ik zie het al voor me,tja dat multitasken dat lukt id. niet altijd.
    Maar de laarzen staan er prachtig op!! Hopelijk toch nog wat lekkers gegeten..fijn weekend nog,Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha..toch moet ik even lachen, maar kan me voorstellen dat je het op dat moment niet grappig vond. En toen maar patatjes gehaald? FIjn weekend nog! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De laarzen zijn er niet minder mooi om, soms moet je prioriteiten stellen ;)

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Haikey, ik zit hier vreselijk te lachen. Ik kan me voorstellen dat dit niet de bedoeling was, maar nu het hier zo staat...
    De laarzen zijn practig, beauty's!
    Hopelijk had je nog wat reserve-eten in huis zodat je niet met een lege maag naar bed hoeft.

    Fijn weekend verder en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik las vanmorgen nog in een blad dat ook wij vrouwen maar 1 ding echt geconcentreerd kunnen doen, anders doe je alles maar half;)
    en in jouw geval verliezen de aardappels het van de laarzen, maar ze staan wel mooi op de foto!! heb je nog wel wat gegeten?

    fijn weekend!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weet je, meestal gaat het goed als we 'multitasken' hoor, jammer van de aardappels, maar de laarzen staan er goed op!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O ja, zo herkenbaar, aangebrand eten omdat je met iets anders bezig bent.
    Patatje of Chineesje halen, en lekker verder dromen over een huisje op een van de eilanden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben benieuwd wat je dan vervolgens gegeten hebt :-) Mooie laarzen trouwens!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat wordt dus een patatje...Maar de laarzen zijn prachtig!

    Fijn weekend
    Groetjes Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En"wat is het geworden met eten ?
    Mooie laarzen trouwens !
    Lieve gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh ik moet er wel om lachen hoor....de stank is vreselijk ednk dat iederee dit wel eens meegemaakt hebbn..
    Maar je laarzen zijn schitterned geworden..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke laarzen!!!
    Maaruhh een volgend keer niet 2 dingen tegelijk meer doen, al weet ik dat wij vrouwen dat heel goed kunnen, maar schilderen en koken lijkt me niet zo'n combinatie..
    Wat heb je alsnog gegeten?

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke laarzen heeft je dochter Haikey! Op de tuin heb ik net zo'n soort laarzen in het blauw. In deze kleur heb ik ze nog niet eerder gezien. Erg mooi.

    Fijne nieuwe week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gave laarzen he?
    Ik heb ze in het zwart
    Jammer van je aardappeltjes ,moest je weer opnieuw beginnen?

    Gr amy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thanks for taking time for sharing this article, it was excellent and very informative. as a first time visitor to your blog I am very impressed. I found a lot of
    informative stuff in your article. Keep it up. Thank you.
    http://www.inuwtuin.nl/hekwerk

    BeantwoordenVerwijderen