Bloesem



Het is nog steeds koud buiten, maar dat weerhoud de pruimenboom er niet van om te gaan bloeien.
Prachtige witte bloesem en dan moet je bedenken dat het straks allemaal lekkere opal-pruimen worden.
Ik heb zo genoeg van dit sombere weer en hoop zo dat het ietsje warmer wordt.
En dat we het komend weekend lekker buiten kunnen zijn 
en ons kunnen ontdoen van alle winterse balast 
en onze neusjes rood kleuren van de zon 
en dat de zaadjes die we weken terug buiten gezaaid hebben 
nu de grond uit bruisen. 
en dat.....

13 opmerkingen:

  1. Ook ik verlang zo naar die warmte van de zon, heb daar net een post over geschreven.
    Lekker buiten zitten met een goed boek en luisteren naar al het getjilp van de vogels..
    Geduld...

    Fijne avond nog
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MIJN PRUIMEN BOOM STAAT OOK AL IN BLOEI!

    MOOIE FOTO!
    ERG MOOI!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sorry, het zal toch nog niet voor dit weekend zijn als ik het weerbericht mag geloven...
    Maar ik hoop dat je toch andere leuke plannen kan bedenken, want als er nu 1 ding is waar je niks aan kan veranderen, dan is dat het weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onze kersenboom staat ook al volop in bloei, zo jammer dat we er vanwege de kou zo weining van kunnen genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan onze lei appelboom zit nog niks alleen beetje blad,we hopen dat het weer snel om slaat naar iets betere temperaturen!

    Fijn dag Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hoop heel erg met je mee, ik verlang ook zo naar het warmere weer en het echte voorjaar, maar helaas dit weekend schijnt het alleen maar te gaan regenen.. halverwege volgende week schijnt er een weersverbetering te komen en daar houden we ons dan maar aan vast! nog 1 weekendje onder een dekentje lekker op de bank met een stapel boeken of tijdschriften;)

    fijn weekend,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bloesemtak maar zo jammer dat we er nietzo van kunnen genieten met deze kou !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, wat zou dat heerlijk zijn! Maar ik denk dat wem nog wel even geduld meoten hebben, helaas!
    Je bloesemtak is mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook zon... heb het koud en wil zo graag naar buiten net als iedereen.. hoop dat het niet lang meer op zich laat wachten.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu schijnt de zon hier heerlijk, en als je dan een beschut plekje kunt vinden...
    Maar ja, als die weg is, is het gewoon koud.
    Je bloesemtak is mooi.

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Haikey,
    Ik kan met veel gemak je lijstje nog veel langer maken, maar zal het maar niet doen. Ik denk dat we allemaal in de wacht staan tot het wat warmer gaat worden. Vol verlangen...
    Prachtige foto van de bloesem!!
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for taking time for sharing this article, it was excellent and very informative. as a first time visitor to your blog I am very impressed. I found a lot of
    informative stuff in your article. Keep it up. Thank you.
    http://www.inuwtuin.nl/hekwerk

    BeantwoordenVerwijderen