VINTAGE GREEN


Hoe groen wil je het eigenlijk hebben?
Het valt mezelf op dat ik de laatste tijd heel erg naar vintage en de kleur groen grijp. 
Zo staan hier al grote groene flessen en heb ik groene kussens (zie oudere berichten).
Nu heb ik dus deze telefoon en het koffertje gekocht via de marktplaats.
Ze hebben allebei al een plekje in mijn huis gevonden.

Dat ik op groen val komt natuurlijk ook van het Eco wonen.
Denken jullie aan mijn Give Away??

Mijn vorige post deed veel stof opwaaien. Leuk om te lezen hoe iedereen zich het rieten 
stoeltje kon herinneren. Ook leuk om te lezen hoe we dit allemaal delen op de blog ;-)

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat groen in huis.....LENTE !!....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die telefoon! Je zag hem vooral ook veel in oranje...
    Grappig dat jij ook neigt naar veel groen, ik denk dat groen erg in gaat worden de komende tijd. Zelf kijk ik vooral naar olijf- en khaki-groene tinten...de tijd zal het leren!

    Groe[n]tjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een herinnering. Zo'koffertje heb ik vroeger ook gehad. En de telefoon is herkenbaar, alleen had ik hem in het grijs.
    Het is in elk geval een mooi voorjaarskleurtje.
    Geniet ervan!

    Lieve groet,Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk groen wij hadden vroeger dezelfde groene telefoon in huis. Nou ja met zo'n groene plastic hoes! hihi er komt van alles boven drijven. Leuk leuk!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach die groene telefoon, mijn opa en oma hadden 'm ook. Na mijn oma's overlijden werd ons gevraagd wat we van oma willen hebben. De telefoon is het geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook bij mij sluipt er meer en meer groen in huis. vooral van het oude vergrijsd groen ben ik helemaal weg! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dat groen lekker fris haha en de telefoon ik had grijs zou nu weer in mijn interieur passen !
    Gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier alleen een paar groene placemats in huis, maar moet zeggen dat ik je vondsten eigenlijk best wel grappig vind...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen