Rotan stoeltje van de kringloop



Afgelopen zaterdag ben ik even bij de kringloopwinkel langs geweest en zag onderweg al dat het er erg druk was. De ene auto na de andere auto sloeg het pad in van de kringloop winkel. Dacht nog heel even om terug te gaan, maar iets in mij zij ga toch maar even langs! Binnen gekomen zag ik al snel dit leuke stoeltje staan. Ik heb hem gelijk in de kar gelegd. Hoe ik hem mee moest nemen kwam later wel ;-)
Met een paar postelastiekjes heb ik hem voorop mijn fiets bovenop een wollen deken (koopje, zien jullie later nog wel!) geknoopt en de weg naar huis genomen. Hij is zo leuk dat ik hem voorlopig een plekje in de kamer heb gegeven. Van het zomer mag hij lekker naar buiten.....

18 opmerkingen:

  1. Wat een super vondst Haikey! Ik kan mij herinneren dat ze bij mijn oma ook in de tuin stonden. Prachtig zijn ze!

    Lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij hebben wij vroeger thuis ook zulke stoeltjes gehad! Ik zat er wel graag met een kussen, anders stonden de spijlen afgedrukt in je bil :)!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ik precies hetzelfde stoeltje hebben. Ik heb hem al 38 jaar en gekregen van mijn ouders toe ik een tiener was.
    Veel plezier ermee!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een en al nostalgie. Volgens mij had ik ook zoeen.
    De mijne had geloof ik al wel een wit laagje.
    Fijne avond nog, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n nostalgische vondst, het post-kussen is trouwens ook mooi!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vondst, een beetje een herinnering, vroeger op mijn slaapkamertje thuis had ik ook zo,n exemplaar,

    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg, zo'n stoeltje had ik vroeger ook op mijn kamertje...met een gebloemd kussentje erin! :-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé, ik heb er ook 2 van die. Het was een huwelijkscadeau voor m'n ouders, 54 jaar geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ik herken hem ook van vroeger.....we komen vast allemaal uit dezelfde tijd ;)
    Vind hem geweldig.....oh zie hem nu al buiten staan tussen de bloemen.....
    Leuk kussen ook.

    Fijne dag

    Liefs

    Ben je trouwens weer helemaal opgeknapt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, en ik had er ook een op mijn kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk echt een stoeltje van vroeger en dat zomaar weer in de kringloop !
    gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat iedereen die stoeltjes van vroeger kent inderdaad, wij hadden ze ook thuis en ik vind ze nog steeds leuk. Ik heb er nu een schommelstoel versie van voor in de tuin.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook wij hadden vroeger zo'n stoeltje. Ik vind hem met dit kussentje nu veel leuker dan vroeger.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig we gaan allemaal terug in de tijd.
    Echt een plaatje met dat stoere kussen, hoewel een bloemetjes patroon had niet misstaan.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja! En ik had er ook een op m'n kamer en nee, zonder kussen zaten ze niet lekker!
    Toen vond ik ze niet zo mooi, nu wel weer!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje, leuk dat (bijna) iedereen zo'n zelfde stoeltje had vroeger! Bij ons thuis stond er ook eentje, die een hele tijd in mijn kamer stond, maar inderdaad mét kussen, want anders stonden de spijlen in je billen. Trouwens, dat probleem heb ik nu nog met rieten/rotan stoelen in restaurants, of 's zomers als je op een terras zit (en je moet daarna weer opstaan, dan voel je die blikken achterop je benen gericht, GRMBL)*(%*&).

    Fijn weekend!
    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke blog heb je! Ik ga je zeker volgen...

    BeantwoordenVerwijderen