Laatste wandeling in de wind



Nog een laatste wandeling op het strand en dan moeten we weer naar de wal.
Wat een heerlijke week heb ik gehad op Vlieland. 
Een week van uitersten. 
Rustige golven tot golven van misschien wel 3 meter hoog of nog hoger.
Echt alles onder het zand omdat we met windkracht 10 op het strand gezandstraald werden. 
Zeehonden die door het hoge water hun toevlucht hadden gezocht op het strand. 
Heerlijke warme chocolademelk drinken in het Badhuys. 
Natte voeten gekregen omdat we niet snel genoeg de duinen op konden klimmen door het hoge water.
Joris die niet genoeg kreeg van aangespoelde stukken hout en alles wel mee wilde nemen
Lelijk gevallen en weer opgestaan..maar nu wel flinke pijn in m'n nek en hoofd :-(
Weet nu even niet hoe dit gaat uitpakken..

Mijn dochter Saar en haar vriend laat ik achter, want die wonen en werken daar,
dus voor mij des te meer redenen om snel weer terug te komen.
Ik mis het nu al...maar ik zal het voorlopig moeten doen met heel veel foto's en alle mooie herinneringen...

16 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dagen hebben jullie gehad en je kan wel zeggen dat jullie goed hebben uitgewaaid.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig toch een weekje Vlieland,met inderdaad uitersten :-)
    Nu na genieten en plannen maken om weer te gaan :-)
    Fijn weekend hoor groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Haikey,
    En wat een heerlijk vooruitzicht voor ons dat we dus nog heel vaak van die mooie plaatjes van Vlieland mogen genieten. Want genoten heb ik zeker ook gedaan.
    Het lijkt me trouwens heerlijk om daar te wonen en te werken... Ik heb zomaar een idee dat het leven daar net niet zo gehaast is als hier, maar dat kan ik natuurlijk helemaal mis hebben...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat je kan terugkijken op zo'n mooie vakantieweek Haikey.
    Hopelijk zakt de pijn in hoofd en nek snel af.
    Fijne avond.
    Lieve groet, mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heerlijke week gehad, Haikey! Ik heb genoten van je blogs.
    En nu lekker naar huis. Goede reis en wel thuis!

    lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gaat weer met een schat aan mooie foto's en herinneringen naar huis..prachtig om dit toch mee te mogen maken en dan bij je dochter, heerlijk.

    Goede terugreis,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Haikey, wat heb je veel prachtig-mooie foto's op je blog!!! Die hoge golven!! En die zeehonden!! Heel mooi!!! Wat boffen dat je dochter&vriend op Vlieland wonen.. dat je daar regelmatig heen gaat.. en wil.. nou, ik snap 't!! 't Lijkt me heerlijk!! Enne, ik wens je nog een heel gelukkig&gezond nieuw jaar toe!
    Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zo heerlijk dat je ons mee laat genieten met alles. Wat je omschrijft over de zee, strand en de winkeltjes. We hebben aan de zijlijn even mee mogen genieten, dank je wel!
    En over een tijdje dus weer.. heerlijk vooruitzicht maar nu eerst nagenieten! Ik hoop voor je dat je val geen nare gevolgen heeft.

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne herinneringen aan mooie momenten tijdens je Vlieland-week! Ik hoop voor je dat je val geen verdere gevolgen heeft.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie dat ik een heleboel mooie Vlieland posten gemist hebben. Kan me zo voorstellen dat je je dochter mist. Gauw weer nieuwe plannen maken!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en vandaag weer een rustige/veilige aftocht... ja ik mis Vlieland ook altijd als ik weer weg moet... ik denk dat Vlieland mijn favoriete waddeneiland is... die van mijn man is Terschelling maar daar is het altijd zo druk (in de haven) Nee geef mij maar vlieland....ik hoop voor jou dat je weer snel terug kunt..
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom thuis, zal wel even tegenvallen,weer een beetje in de dagelijkse pas te moeten gaan lopen.
    Het is in ieder geval nog weekend, en ik weet niet hoe het bij jullie voor weer is.
    Maar hier in de bollenstreek is het heerlijk, wel koud , maar daar kun je je tegen kleden.
    Fijne dag nog.
    Lieve groet Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aan de foto's deze week heb ik al kunnen zien dat jullie een fantastische tijd meegemaakt hebben op Vlieland. Wel lekker dat je steeds weer terug kan om je dochter te bezoeken. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi! You have many beautiful pictures here! Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met recht een bijzondere week, waar je nog lang van kunt nagenieten!
    Sterkte met je nek..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, zolang ben ik er ook niet uit geweest. Ik heb je val gewoon gemist. Dacht later dat je geveld was door de griep in verband met de antibiotica. Ik hoop dat je geen hoofdpijn aan je hersenschudding overhoud. Groeten en geniet van je week!

    BeantwoordenVerwijderen