Kwarteleitjes krans




Vandaag ben ik voor het eerst weer aan het prutsen geweest. Vanochtend zag ik op mijn slaapkamer die grote pot met kwarteleitjes staan en dacht opeens " oh, daar moet ik eigenlijke een krans van maken".
In de berging vond ik nog een krans van piepschuim  en even later was ik al aan het plakken. Wel heel voorzichtig want de eitjes zijn natuurlijk enorm kwetsbaar.  Na het plakwerk ben ik voorzichtig begonnen met het mos er tussen te proppen. Nu moet ik er nog een plekje voor zoeken om er ook van te kunnen genieten! 

18 opmerkingen:

  1. Lijkt me niet heel moeilijk om daar een plekje voor te vinden...Fijn dat je weer begint te rommelen, goed teken!

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, al een beetje lentegevoel:) Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was al vroeg uit de veren toen je de krans ging maken..zo mooi en echt al een beetje lente, buiten voelt het nu toch winters hoor:)) Maar je krans krijgt vast een heel mooi plekje.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige krans en een goed teken dat je hier mee aan de slag kon gaan!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden! Wel een goed teken dat je dat priegelwerk weer aankunt :)
    Gelukkig had je genoeg eitjes, ik verkijk me er vaak op hoeveel je er nodig hebt voor een goedgevulde krans..
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke lente/paaskrans! inderdaad wel een voorzichtig werkje met die dunne eitjes, maar wel superleuk!!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die leuk zeg, fijn dat je je weer wat beter voelt!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig zo'n krans met van die tere eitjes.
    Fijne avond.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja erg leuk hoor zo'n kwartel-eitjeskrans.
    Lijkt me best een leuk werkje om te maken en idd
    ze zijn erg kwetsbaar.

    Lieve groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wel kwetsbaar om zoiets te maken,maar zeker mooi gedaan.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je weer iets kunt doen! De krans is prachtig geworden. En nu dat mooie plekje nog.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk dat je weer aan het knutselen bent. Wat een prachtige krans is het geworden echt al een voorjaarsgevoel.
    Fijne avond en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je krans is prachtig geworden Haikey!

    Fijne avond!

    madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat je weer de energie en zin hebt om iets moois te maken, succes met het vinden van een mooi plekje!

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke krans, past heel goed bij Pasen. (maar dat duurt nog ff)

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De krans is mooi geworden vind ik. Goed gedaan. Gaat het inmiddels iets beter met je?
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I absolutely love this wreath!!!! It's perfect!!!
    Hugs,
    Chris :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje, wat een werk moet dat zijn geweest en ja, kwarteleitjes zijn zooo kwetsbaar! Maar je hebt eer van je werk, want het is ontzettend mooi geworden, helemaal met dat mos ertussen. Zijn mijn kleuren! ☺

    Groetjes, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen