Aangespoeld hout




Voor mij was het een walhalla op het strand van Vlieland tijdens de storm met windkracht 10
Overal waar ik keek lag wel iets van hout. Gevormd door de zee en misschien wel een heel verleden.
 Mijn reistas zat dan ook behoorlijk vol met al die aangespoelde stukjes hout.

Het herstel van een val gaat lang niet zo snel als ik had gehoopt. Ik heb 
vanochtend geprobeerd een beetje te werken, maar dat was veel te hoog gegrepen.
Thuis gekomen maar weer rustig op de bank gaan liggen. 

21 opmerkingen:

  1. Och meid, ik heb even een paar posten terug gelezen...had al weer zoveel gemist. Wat een lelijke val heb je dan gemaakt! Wat vervelend zeg, ik hoop dat je snel weer opknapt...maar doe het maar even kalm aan. Ze zeggen toch, dat je er hoofdpijn aan over kan houden, als je niet goed uitrust??
    Je hebt wel hele mooie vondsten gedaan op het strand..echt mooi gevormd door de zee. Jammer dat je er toch nog een hoge prijs voor moet betalen;-)

    Sterkte hoor!

    En ik ben erg benieuwd wat er uit de breimachine geproduceerd word ( als het je weer lukt)...wat leuk!

    Fijne avond!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Haikey,
    Noemen ze dat niet zouthout? Ik heb afgelopen najaar ook wat van die houtjes van het strand hier meegenomen. Ze zijn enorm gekrompen, maar wel heel leuk. Ik wil er nog veel meer van hebben en ze dan aan een stuk touw rijgen, misschien met heel mooie kralen er tussen. Gewoon om aan de kast te hangen of zo...
    Maar in jouw schaal staan ze ook fantastisch.
    Ik zou er inderdaad maar goed de tijd voor nemen, voor dit herstel. Je wilt toch niet voor altijd met de gevolgen blijven zitten. Dus niet te snel weer aan de gang gaan, ook al denk je dat het wel weer gaat...
    Ik wens je een fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat heb je dat mooi op de foto gezet!
    Sterkte met je herstel Haikey..

    Fijne avond!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kunst om "eenvoudige stukjes hout" zo mooi te fotograferen.
    Heel mooi gedaan.
    Heb je ook zin om eens bij mij te komen kijken: http://www.madammikmak.blogspot.com
    Ik wens je van harte beterschap, doe nog maar even een poosje wat kalmer aan.

    Groetjes van Nancy (Madam Mikmak)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh, dat is mooi hé dat hout uit zee !!!
    Elke keer als ik naar Terschelling of Ameland ga neemt ik van alles mee,schelpen, hout enzenz..
    Jutten is geweldig.
    Sterkte nog en doe rustig aan hé.

    grtjsss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is wel heel mooi, dat hout in die mooie schaal!
    Sterkte met je herstel, Haikey, doe het vooral rustig aan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je houtverzameling is erg mooi, dat zijn
    vondsten die uniek zijn en een mooi plekje verdienen.
    Doe rustig aan, zoiets is niet zomaar over....

    Sterkte,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd mooi zouthout. Ik wens je veel sterkte met je herstel van die val..
    Fijne avond verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een bofferd ben jij....zo dicht bij het strand
    en dan zulk moi hout verzamelen. Prachtig!!!
    Ik wens je een spoedig herstel toe.
    Lieve groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi stukjes hout, klein maar zo fijn...ik nam zulke stukjes mee van Ameland deze zomer en geniet er nog steeds van!
    Doe het rustig aan, anders heb je de rest van je leven van elk wisse-wasje hoofdpijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie vondsten heb je gedaan op Vlieland! Vervelend dat het nog steeds niet goed met je gaat, rustig aan doen dus, zoiets heeft tijd nodig.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zijn deze foto's van zouthout...Wat naar voor je Haikey dat je nog steeds hoofdpijn hebt,sterkte ermmee hoor en trouwens je boek die ik als give away verloot is echt een groot succes en ik zet bij de uitslag wel even een link naar jou site ...
    Lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige uitgesleten stukjes hout Haikey. Grappig dat jij hiernaar op zoek bent. Ik kijk altijd naar stukjes glas. Die zijn ook zo mooi!

    Een gezellige avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zeg die kado'tjes van de natuur.
    Zorg goed voor jezelf, neem je tijd!
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi dat hout en beterschap meis.......zorg goed voor jezelf...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig mooi!!
    Kon je het toch niet laten om een nieuwe post te plaatsen ;))
    Nog maar weer beterschap toegewenst!!
    Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beterschap en gewoon erbij neerleggen dat je toch je iets rustiger aan moet doen, geniet maar goed van je mooie strandvondsten,

    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi foto's van het hout. Prachtige vondsten. Doe het lekker rustig aan en neem de tijd. Beterschap en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie vondsten hoor! Rustig aan he? Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zo mooi dat oude en doorleefde hout!!
    neem je tijd hoor, goed op jezelf passen.

    dank je voor je felicitatie!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi he dat geleefde hout ....
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen