kerstknuffel






Gistermiddag werd ik blij verrast bij het thuiskomen van een zeer vermoeiende dag!
Het pakje wat op de mat lag was dan ook meer dan welkom. Op dat moment herinnerde ik me pas dat ik mee heb gedaan aan de groep kerstknufel. Het ene na het andere leuke cadeautje kwam uit de mooie verpakkingen. Dank je wel Hermine van La Maison. Ik krijg er een heel warm gevoel bij als ik eraan denk dat wij dames in blogland zoveel lieve woorden en leuke spullen aan elkaar geven. Dat doet zo goed in deze voor mij moeilijke tijd. 

15 opmerkingen:

  1. Oh oh.. de kerst knuffel al openmaken, dat "mag" pas volgende week.
    Hij kwam voor jou op een wel heel goed moment binnen, het is je vergeven!

    Hij is erg leuk jou kerst knuffel, maar idd de gedachte erachter is zo veel meer waard...
    Blogland is een bijzonder wereld.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kersknuffel heb je (iets te vroeg) gekregen maar zulke presentjes komen meestal op het goede moment dus gewoon van genieten.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Haikey,
    Wat heerlijk hè, zo´n verrassing. Mijn pakje is ook binnen, maar ik heb het nog niet opengemaakt. Doe ik pas na het weekend... ligt het hier nog even mooi te wezen. Het is en blijft een heel leuk idee van Lynda, dit hele GroepHug-gebeuren. Een cadeautje krijgen en er eentje geven. geweldig.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige 'knuffel' heb je gekregen Haikey. Zoiets kleurt je dag wat mooier.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Haikey, fijn te horen dat mijn knuffel aan jou op het juiste moment is gekomen.
    En bij deze stuur ik je nog een virtuele knuffel.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is een geslaagde knuffel meid.
    Wel een beetje vroeg open gemaakt, maar stttt, ik zeg niets.

    Fijn weekend
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg zo'n groepsknuffel..Dit woord mag van mij 'het' nieuwe woord van 2011 worden voor de Dikke van Dalen. Was het buiten de blogwereld ook maar zo!! En sterkte in deze voor jou zo moeilijke tijd..
    Dikke knuf en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoewel ik niet het idee van de groepsknuffel helemaal begrijp, heb je wel mooie cadeautjes gekregen.
    Sterkte met alles en ik hoop dat je een gezellig, rustig weekend hebt, om weer energie te laden.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig dat dit nu net op je mat lag...heerlijk toch een hart onder de riem is soms zo welkom!!!
    Geniet van dat moois en heel veel sterkte met alles,

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Juist op zo'n dag kun je wel even een 'knuffel' gebruiken!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    Ben je al aan de gebreide kerstballen begonnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk al die kadootjes op het goede moment. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja leuk, kerstknuffelen. Gefeliciteerd met je pakje en hij kwam zo te lezen op het juiste moment. Prettig weekeinde. Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de juiste persoon op het juiste moment :))) Geniet van je 'knuffel'..als je net zo geniet van jouw knuffel als ik van mijn krans, nou dan geniet je met volle teugen :))
    Fijn weekend lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat n heerlijke knuffel !
    Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen