Kerst by Sil's Home















 Vandaag ben ik samen met een vriendin op bezoek geweest bij Agaath van Sil's Home.
We werden heel vriendelijk ontvangen en kreeg ik alle vrijheid om foto's te maken.
Het was er gezellig druk en viel het helemaal nog niet mee om een goede foto te maken. Ik moest steeds op zoek naar plekjes waar even niemand was anders had ik al snel een hoofd, arm,
elleboog of ander lichaamsdeel op de foto. 
Dit is een kleine selectie van alles wat ik heb gemaakt!
Binnenkort kunnen jullie meer van mijn foto's zien in het fotoboek op de website van Sil's Home
Mocht je nog in de buurt komen dan is het zeker de moeite waard om even langs te gaan ;-)

18 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk en gezellig uit, jullie hebben vast genoten. Nog wat leuks meegenomen? Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom er regelmatig, vorige week nog.
    Mooi he?
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super sfeervol!
    Wil er steeds een kijkje nemen..... toch eens doen;-)
    Heb je nog leuke aankopen gedaan?
    Geniet van het weekend!

    Hartelijke groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kerstsfeer is daar wel erg gezellig.
    Leuk om er foto's van te maken natuurlijk.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je zo veel foto's plaatst! Geweldige kerstsfeer daar zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. staat op mn lijst(je)wil er echt snel eens heen.En de aankopen?of lekker rondgestruind?
    fijne weekeinde,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Haikey,
    Wat ziet dat er allemaal mooi uit joh, ik zou daar uren kunnen rondsnuffelen.
    Prachtige foto's heb je kunnen maken, al kan ik me voorstellen dat het heel wat moeite heeft gekost...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwww...heel sfeervol hoor.....prachtig !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja daar kijk je echt je ogen uit, ik ben er een paar keer geweest, zo mooi!!
    ik kan me voorstellen dat het niet meeviel om goede foto's te maken, maar het is je goed gelukt!

    ik wens je een fijn weekend,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Haikey,
    Aankomende donderdag ga ik met mijn twee zussen naar Corrie en Agaaht,we hebben er een paar uur voor uitgetrokken het is altijd supergezellig !!

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet het er daar geweldig mooi uit zeg, nog iets moois meegenomen
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow en dan die entree !
    Prachtig !
    Ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is daar inderdaad goed toeven, ben er onlangs nog geweest en het is er nu wel heel sfeervol en ook wel heel druk...Leuk dat je haar foto's mag maken voor haar site...Deze foto's zijn ook wel heel mooi Haikey....leuk hoor.
    Lieve groet....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er daar prachtig uit. Ik zie veel mooie spullen. Heb je nog wat gekocht? Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om op deze manier een kijkje te nemen bij Sil's Home, ik zie heel veel mooie spulletjes voorbij komen...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben er ook geweest op vrijdagochtend, bijzonder adres heel sfeervol. En voor mij is het de Kapellewei uitrijden en dan ben ik er al. Een heerlijk struin adres, je foto,s zijn prachtig geworden.

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's van een prachtige winkel. Ga er binnenkort eens naar toe!

    BeantwoordenVerwijderen