papieren puntzakjes



Een tijdje terug zag ik in een woonwinkel puntzakjes hangen met verschillende droogbloemen erin. Dat vond ik heel erg leuk, maar ik heb ze toen niet gekocht. Vandaag heb ik van een aantal pagina's uit een oud Engels boek zelf dit puntzakje gemaakt. Op de tuin had ik nog half vergane papaverbollen en zo ontstaat toch weer een leuk geheel. Het geeft mij voor nu de nodige afleiding. Het slapen gaat niet zo goed en moet ik rust krijgen in mijn hoofd. Voor nu alleen maar leuke dingetjes doen, dat helpt een beetje. Ik wil er nog een paar maken want het is ook leuk om aan iemand cadeau te geven....

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke puntzakjes... maar die sterren zijn helemaal geweldigig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Haikey,
    Wat zijn ze mooi, deze puntzakjes... Daar hoef je dus niet voor naar een woonwinkel. Prachtig dat oude papier met die papaverbollen. Heel mooi geheel.
    Doe maar lekker rustig aan hoor en geniet van je weekend,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die puntzakjes! En inderdaad leuk als cadeau idee! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om iets te maken, waarbij je even niet hoeft na te denken, maar gewoon met je handen kunt doen. Je puntzakjes zijn erg leuk, werkt inspirerend...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo weer ideeën op te doen voor zelfgemaakte puntzakjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee.. staat heel leuk en inderdaad ook heel leuk om kado te geven!
    fijn dat je hier wat afleiding aan hebt.. even niet met je hoofd bezig zijn..

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel zo fijn dat je op deze manier rust krijgt in je hoofd. Creatief bezig zijn is altijd een goede afleiding en....je helpt ons aan leuke idee-tjes want ik ga 'm ook eens maken...staat zo leuk.
    Fijn weekend, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn de puntzakjes geworden en die papaverbollen staan er geweldig in. Fijn om zo een beetje rust te krijgen het leidt je even lekker af.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja !! ze zijn schattig,,,,de koffie staat klaar lieverd.....xxx...hahahhah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt gelijk....even jezelf verwennen en doen waar je zin in hebt en blij van wordt.
    Vind je puntzakjes zo lief!!! Prachtig in beeld gebracht....
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi!
    Al eens gedacht om een zakje met muziekpartituren te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn enig, de sterren, het puntzakje...mooi joh! Maar wat een verdriet lees ik zeg...daar word ik stil van. Ik wil je dan ook veel sterkte wensen, wat een heftige tijd voor je! Maar wat heb je lieve kinderen zeg!! en wat zul je je daar door gesterkt voelen...fantastisch!!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen