Een ster


Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve woorden die de afgelopen dagen over het Internet zijn gegaan. Hartverwarmend en heel bemoedigend. Dat heeft mij goed gedaan!
De laatste dagen was het in mijn hoofd een chaos. Het ene moment zat ik bij mijn vriendin, het andere moment bij de inbraak. Om iets rust te vinden in mijn hoofd ben ik begonnen met het vouwen van sterren. Heel symbolisch, want gisteren bij de begrafenis werd er tijdens de toespraak gesproken over een ster die is heengegaan, maar ook dat ze als ster weer aan de hemel zal staan!

Mijn dochter Lies en haar vriend hebben voor me gekookt. Mijn zoon kwam even thuis en had zijn camera meegenomen en stond erop dat ik hem tijdelijk van hem leen zodat ik foto's kan blijven maken. Mijn dochter Saar kwam over vanuit Vlieland om bij haar moeder te zijn en op de hond Joris te passen zodat ik naar de begrafenis kon.
Hierdoor voel ik me zo rijk en weet ik dat het allemaal wel weer goed komt!

16 opmerkingen:

  1. Ja meis het geeft tijd nodig...alleen vraag ik mijzelf op dit moment af hoeveel tijd ??? sjuchttt...sterkte met alles....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een akelige berichten Haikey, ik heb net even je vorige posten gelezen. Kan me voorstellen dat je van slag bent...
    Veel sterkte toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt op zo'n moment niet genoeg steun krijgen. En gelukkig krijg jij die volop.
    En het komt ook allemaal wel weer goed, maar heb geduld.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hou ze vast, die mooie momenten, een dochter die je vertroetelt.
    Koester ze.
    Geef de andere herinneringen een vast plaatsje in je hart, naast al die mooie momenten die je verzameld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi om te zien dat in geval van "nood" de gelederen zich sluiten en jullie allemaal voor elkaar zorgen! Sterkte!

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb even teruggelezen in je vorige posten omdat ik wat gemist had.
    Wat een rotperiode voor je.
    Inbraak, ja, wie doet nou zoiets. Heb het jaren geleden ook in huis ondervonden. Is vreselijk en ik begrijp dus heel goed hoe je je voelt.
    Het gemis van je vriendin....vreselijk voor je.
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe om dit grote verlies te verwerken.
    Een warme hug van mij.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is altijd fijn als je weet dat er mensen om je heen staan aan je denken en voor je zorgen als je het zelf even moeilijk hebt. ik ervaar het ook en het voelt als een warme deken. je kan je zo alleen en triest voelen maar als er dan een kaart door de brievenbus valt of er ligt een bloemetje voor je deur wanneer je thuiskomt of een pannetje met draadjesvlees op je stoep, dan weet je dat er mensen zijn die om je geven van je houden......sterkte met alles!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Haikey,
    Het is ook nogal wat, wat je op je pad vond de laatste tijd. Neem de tijd voor het verwerken van alles... Wat een lieve kinderen heb je, ze denken zo aan hun moeder en stellen haar belang voor alles... Ontroerend lief.
    Je sterren zijn mooi.... En veelbetekenend...
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je de laatste dagen veel te verduren gehad. Heb je vorige 2 berichtjes gemist. Gelukkig heb je lieve familie om je heen die je steunen. Wens je heel veel sterkte toe! Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gelukkig heb je een hele lieve familie.. maar neem je tijd en heel veel sterkte!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Haikey,

    Ik hoop dat je de rust in je hoofd gauw vindt. Fijn dat je familie zo voor je klaarstaat.

    Sterkte en lieve groet,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is het goed Haikey dat je op deze voor jou zo'n moeilijke tijd zoveel lieve mensen om je heen hebt...Ik vind je sterren trouwens heel mooi.
    Lieve groetje ....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is toch altijd weer heerlijk, dat er op het juiste moment toch lieve mensen/kinderen om je heen zijn om je een hart onder de riem te steken.
    Fijn weekend

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe rijk ben je toch weer.........

    Zo lief van ze........

    Heb je de sterren zelf gemaakt?

    Rustig aan, sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een paar heftige dagen achter de rug en dan is het fijn om te weten dat er mensen zijn die je steunen. De sterren zijn prachtig, ik hoop dat ze je wat rust hebben gegeven.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve kinderen heb je !
    fijn dat ze je zo bijstaan op dit soort momenten
    lijkt me een eng idee dat ze bij je inbreken, zo brutaal en ze hebben geen idee wat het is voor degene die het overkomt.
    heftige dagen allemaal ! hoop dat je weer wat rust kan vinden
    vind je sterren erg mooi !
    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen