Christmas inspiration




Deze mooie inspirerende plaatjes komen uit de VT Wonen.

9 opmerkingen:

  1. Hier krijg je toch de kerstkriebels van:)) Heerlijke pllaatjes en weet je die voorpret is al zo leuk.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Warm en gezellig! Ik kijk dit jaar met plezier uit naar de feestdagen in december... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh....heerlijk die prachtige kerst inspiratie.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om alvast een beetje inspiratie op te doen! Je sterren vind ik ook zo leuk, heb ze vorig jaar zelf ook gevouwen, maar kan het voorbeeld nergens weer vinden...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk hoor...kreeg gisteren al zo'n mooie kerstsok helemaal zelf gemaakt uit Italie.......zo leuk !!...heerlijke sfeer hier....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Haikey,
    Door al die leuke blogs krijg ik zowaar dit jaar weer zin in het versieren met kerst. Dat heb ik de laatste jaren niet meer zo gehad. Ideetjes genoeg inmiddels in mijn hoofd. Heerlijk.
    Ik wens je een heel fijne week nog,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superrrrrrrrrrr!!!
    Heerlijke sfeer en geweldige foto's.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen