Pompoen

Wat is het toch heerlijk als je veel zelf uit de tuin kunt halen. Zo heb ik dit keer pompoenen uit de tuin gehaald. Ze zijn niet echt groot, maar groot genoeg om te eten. Als ik me ergens op verheug vandaag dan is het de pompoenensoep die ik aan het maken ben. Dus snel een foto en dan op de blog want pas daarna kan ik gaan genieten van dit heerlijke kommetje soep. Oja, ik ben al 12 kilo afgevallen en 18 cm smaller in omvang. Het gaat langzaam, maar zoals men zegt, "alle goede dingen komen langzaam" Het recept is te vinden op mijn andere blog Haikey wat eten we vandaag!

10 opmerkingen:

  1. Hallo Haikey,
    Allemaal leuk en aardig van die pompoen hoor... maar 12 kilo afgevallen... zegt ze even tussen neus en lippen door. Wat geweldig meid. Daar mag je wel heel erg trots op wezen. En het is waar hoor, als het er te snel afgaat, zit het er zo weer aan. Zes jaar geleden ben ik in ruim 6 maanden 13 kilo afgevallen en ook al schommelt het zo nu en dan, ik sta nog steeds op hetzelfde gewicht als toen na die 6 maanden. Ik ben ook trots op je. Geweldig!!
    O ja, en die pompoenen, o wat zijn ze mooi van kleur. Ik vind ze altijd zo geweldig mooi. Geniet van je soepje Haikey, en van het weekend,
    lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die pompoenen...ik zou ze ook wel in de tuin willen hebben maar door plaatsgebrek kan ik heel veel niet in mijn tuintje verbouwen ;)

    Mooie foto's!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkerrrrr...pompoen soep...meis wat goed zoveel afgevallen al..!!..knap hoor....fijn weekend...liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O dat lijkt me kikken om idd. het zelf uit de tuin te plukken en het met smaak op te eten, heeft ie gesmaakt, je soepje? En ga zo door meid, super het afvallen, hou vol!! Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Haikey,

    Gefeliciteerd!! Twaalf kilo is niet niks!!

    Er gaat niets boven zelf gemaakte pompoensoep. Die is zo lekker!

    Fijne zondag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pompoensoep eten en evengoed veel afvallen, dat doe je goed zeg! Wat voelt dat lekker he, die cm's minder om het buikje!
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haikey,

    Via, via, via,m via hier beland en leuk blog!
    Ga eens even wat lezen en bekijken.
    Wat een rijkdom om deze mooie kanjers uit je eigen tuin te kunnen halen.
    Enne 12 kg, 18 cm wat knap, petje af.
    Dat betekend ook een nieuwe winter garderobe zeker?!

    Liefs,
    Meisje van Brabbels en Kiekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige pompoen-foto's! Wat ontzettend knap dat je 12 kg bent afgevallen; mijn complimenten (wou dat ik het zelf kon...)

    Fijne zondag en geniet van je soep!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou..nou !!!twaalf kg dat is niet niks; mijn complimenten hoor !!!!
    Prachtig... vind ik de foto's van je pompoenen.
    groetjes van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen