Wat eten we vandaag!

 
Sinds een aantal dagen ben ik aan de lijn. Er moet 14 kilo af. Misschien moet ik mijn levenswijze gaan aanpassen! Geen heerlijke chips, geen ijs en geen koekjes etc, maar veel fruit en groenten.

Ik ga proberen om vaker een recept op de blog te plaatsen. Zodat iedereen van deze heerlijke recepten kan genieten....


 Pasta diablo met tonijn
Ingrediënten:
100 tot 150 gram pasta (ongevuld) pasta
2 pepertjes
2 teentjes knoflook
2 koffielepels olijfolie
300 ml groente boullion
peper
zout
3 eetlepels citroensap
250 g rucola
300 g tonijn uit blik, in eigen nat
1 eetlepel peterselie


9 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk én gezond uit! Ik doe gewoon met je mee. Hier moeten ook wel wat kilootjes eraf namelijk. Bedankt dus voor het posten van je gezonde recepten. Ik kijk al uit naar meer!
    Veel succes!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst heel veel succes! en bedankt voor het lekkere recept

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb helaas al gegeten, maar je bord pasta ziet er geweldig uit. Heel veel succes met het lijnen. Misschien kunnen we je allemaal steunen. SUCCES! Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm, dankjewel voor dit recept, ik heb 'm opgeslagen...
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waarom chips en koekjes, wanneer je ze heerlijk kan koken??? succes met je dieet! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm ziet er lekker uit maar voor mij mag er nog wat meer groente bij en een volkoren of spelt pasta voor de langzaam opneembare koolhydraten. Je zal zien dat je dan nog sneller afvalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MMmmmmm... ziet er lekker uit. Heb voor vandaag al eten, maar denk dat ik het morgen ook maar eens ga klaarmaken. Ikzelf ben ook bezig met afvallen (lees: gewoon veel groente en fruit eten en gezonder!) Dus... ik kom regelmatig even kijken of je nog lekkere recepten hebt. Succes met je strijd tegen de kilo's !!!

    BeantwoordenVerwijderen