Terug van Vlieland






Wat heb ik samen met mijn kinderen een fantastische dagen op Vlieland gehad.
Het weer was geweldig, het huisje zoals altijd heel vertrouwd en de sfeer was ook heel goed.
Joris vond het in het begin allemaal wel eng, maar vond het later wel goed om mee te gaan naar 't Praethuys en het Badhuis. Ik heb niet eens zoveel foto's gemaakt. We zijn heel actief geweest en hebben we veel gewandeld en daarna altijd een terrasje gepakt en natuurlijk heb ik schelpjes gezocht.
Het was ook heel fijn om Saar weer even te zien en om alles bij elkaar te hebben.
Al met al een paar hele fijne dagen!



14 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie er heerlijke dagen hebben gehad op Vlieland Haikey. Het weer was ook fantastisch.
    Daar kan je met veel plezier op terug kijken.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat jullie genoten hebben.....super! groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kun je weer met veel plezier op terug kijken en wat heerlijk dat je je dochter Saar weer hebt gezien.
    Fijn voor je joh!!!

    Heerlijke dag gewenst,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Haikey,

    Fijn dat jullie zo hebben genoten. Wat hebben jullie een leuke hond!

    Lieve groet & gezellige dag,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie het daar zo goed hebben gehad
    hoop dat je lekker uitgerust bent, en weer energie hebt opgedaan
    Wat een leukerd is de hond, lieve snoet heeft ie !
    Groetjes en nog een fijne dag
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hadden inderdaad ook wel massel met het zomers weer.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er fantastisch uit, genieten in eigen land, leuk dat je ons laat meegenieten!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Haikey, wat heerlijk zo met alle kinderen op Vlie. Joris kijkt helemaal blij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben ik blij voor je klinkt heerlijk.......als je met mijn give away mee wil doen?? het kan nog hoor....liefs fijne week van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aan deze foto's en je foto's van vorige post te zien lijkt het me de ultieme plek om helemaal tot rust te komen, even weg van alles, ook al ben je dan actief bezig. Lijkt me heerlijk, even uitwaaien.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo met je kinderen weg...fijn dat jullie zo genoten hebben!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk er even een weekje tussen uit en fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu is het nog de ideale tijd - denk ik - om zulke mooie oorden te bezoeken... in het hoogseizoen worden deze vaak overspoeld door toeristen. Ik hou wel van die stille plaatsen, zee, strand, zon...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. klinkt als een heerlijke tijd, fijn joh!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen