Riviera Maison




Als ik in de keuken kijk zie ik toch wel heel veel Riviera Maison. Dit alles heb ik door de jaren heen verzameld. Meestal koop ik dit als ik samen met mijn vriendinnen een dagje uit ga of als ik in de buurt ben van een winkel die het verkoopt. Er zijn nog een paar dingen die ik heel graag wil, maar ja, het lijkt wel of de prijzen omhoog gaan, maar het kan ook zo zijn dat mijn portemonnee kleiner is geworden de laatste tijd. Binnenkort ga ik weer naar Utrecht en daar zit ook een RM winkel en dat vind ik toch wel één van de gezelligste Riviera winkels. En geloof me ik heb er al veel gezien :-)
Er stond een rieten mand voor op de fiets in de nieuwe folder en ja, die vind ik wel heel erg mooi!

12 opmerkingen:

  1. Een jaloersmakende foto. Mooie verzameling heb je al.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vindt al je RM spulletjes GEWELDIG! Ook ik heb de afgelopen jaren al flink wat verzameld, ik koester mn servetten en servetringen uit de tijd dat onze Henk zijn spulletjes nog via Wehkamp aan de man bracht(LAAAAAAAAAAAAAAANG gelee;)). Ik blijf het leuk vinden en koop ook steeds wat bij...zij blijft het leuk want inderdaad......het kost wat;)...maar...tijdloos..en dan heb je ookwa t;)!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad leuk...bij mij zwakt het nu wat af!!..vind teveel dingen leuk...green gate bv....en wij verkopen het riet van rm...in de winkel maar dan zonder label....veel goedkoper en uit dezelfde fabriek echt waar !!...fijne dag ...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat super in je kast zeg! Ik heb helemaal geen rm maar dochterlief vind het ook geweldig.
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooi, tijdloos servies maar ik wordt niet goed als ik de prijzen zie.
    Ben benieuwd of de rieten mand binnenkort op jouw fiets te bewonderen is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd mooi die RM spullen, maar tja, die prijzen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie RM-verzameling en leuk om er steeds weer iets nieuws bij te kopen! Laat je ons de mand voor de fiets wel even zien...

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto en spullen!
    Of het is omdat het tijdloos is maar bij mij is R.M. ook favoriet, of misschien moet ik zeggen dat ik het weer herontdekt heb? ;-) Jaren gelden heb ik van die glazen voorraadpotten van R.M. gekocht en ik vindt ze nog steeds zo mooi, echte blijvertjes! Misschien moet je dan wel even wat dieper in de buidel tasten (auw) maar dan heb je wel iets wat niet snel zal vervelen, toch? Dus gewoon gaan voor die enorm leuke fietsmand! ;-)

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Haikey,

    Riviera Maison heeft inderdaad prachtig spullen. Ik vind ze bij jou ook heel mooi in de kast staan. Zelf heb ik er niet zoveel van, maar dat komt deels ook omdat het niet echt bij ons interieur past. Bij ons is het meer een mix van design & brocante.

    Een gezellige avond & lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er mooi uit !
    Een mooie verzamelijng bij mekaar !
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn man zegt altijd gekscherend dat RM bij ons de foto's wel kan maken, hoeven ze bijna niets meer mee te nemen. Maar die fietsmand vond ik wel erg duur hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie oh wie kan mij vertellen waar het behang of de interieursticker van de Bereklauw te koop is...
    Ik heb het in een interieur of woonblad gezien maar kan het nergens meer vinden. Was het een van jouw prachtige foto's? het was achter een bank op de muur gemaakt..
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen