Stapelen met cupcakes

  
De hele dag heb ik lopen zoeken naar wat ik vandaag moest stapelen totdat mijn dochter Lisa Louise vroeg of ze cakejes mocht maken. De cupcakes uitgestald op tafel en de eerste foto was gemaakt, daarna gewacht tot de eerste lading uit de oven kwam en Lies ze op een stapel borden neer zette.
De geur was heerlijk en ze zagen er ook heel erg lekker uit, maar niemand mocht ze aanraken want eerst moesten ze op de foto. We hebben daarna heerlijk gesnoept van de cakejes onder het genot van een kopje thee. 

Voor nog meer stapelplezier ga je 
naar de blog van Irma

16 opmerkingen:

  1. Een heerlijke stapel! Fijn die dochters die ons helpen stapelen; ook ik had vandaag een stapelhulp ;)

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk deze stapel, altijd goed cakejes (ga ik van uit), en dan die vormpjes, jammer dat je ze maar 1 keer kunt gebruiken, het ziet er zo gezellie uit.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker stapeltje en geweldige dessins!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmm volgens mij ruik ik het...een heerlijke vrolijke bonte stapel. Fijn Weekend, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekkere stapel, ik krijg nu trek in cupcakes...

    Fijn weekend
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, dat de stapeltjes vanzelf voor de dag komen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hmmmm laat mij er nou vandaag ook eentje hebben gesmikkeld!!! Een met een overheerlijke dot roze creme er bovenop!!!!

    Lekkere cakejes, lekker weekend!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lekker z'n stapel. Mooi die kleurtjes van de bakjes.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmm...lekker, leuk en gezellig!! Een fijne stapel!!! :-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekkere stapel, krijg zin in cake. Heb nog wat staan mischien ook maar aan de bak, lekker.
    Geniet van de zon,
    groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk stapeltje...maar wat eraan vooraf ging, is al net zo veel genieten, gezellig saampjes cakejes bakken ;-))

    Fijn weekend!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk, dit zijn nu stapels waar ik blij van word (en dik natuurlijk). Dat mag de pret niet drukken.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker stapeltje. Fijn zo'n goede hulp en samen lekker smullen.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer dat ik ze niet
    kan ruiken ik krijg er al trek in!
    Een zonnig weekend
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a yummy pile! very pretty too.
    xo,
    Sena

    BeantwoordenVerwijderen