Sil's Home


Al heel lang was ik op zoek naar een leuke handpers of tafelpers. Vorige week zag ik twee staan op marktplaats. Oudjes, waarvan eentje niet helemaal compleet, maar voor mij goed genoeg.
Daarover later meer ...
Vandaag ben ik dan ook met een vriendin afgereisd naar Drachten om ze te halen. We kwamen langs Donkerbroek. Ha, jullie begrijpen wel dat de auto bijna vanzelf naar rechts ging om bij Sil's Home voor de deur te stoppen....Ik werd er met open armen ontvangen en heb me helemaal uit mogen leven wat beteft het maken van foto's. hier alvast een klein voorproefje...


13 opmerkingen:

  1. o hoedjes en die standaards ervoor.... ohhh die staan ook op mijn verlanglijstje
    wat een geweldige plek!
    dit ga ik noteren.. we komen hier vast nog wel een keer...is dit ook te bereiken met de boot.. we zijn zomers vaak ik friesland..
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wij zijn er ook geweest erg mooie winkel........echt.....superrrrr.....liefs fijn weekend van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er goed uit!!
    Daar moet ik ook naar toe ?!
    Fijn weekend groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superfoto's heb je gemaakt, daar zal de eigenaar blij mee zijn. De winkel ziet er geweldig uit, jammer dat het zo ver is voor mij.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drachten...niet echt bij de deur maar op de foto's ziet het er prachtig uit. Wie weet kom ik er ook nog eens langs.
    Ben ook wel 'n beetje benieuwd naar je pers?
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooo....(mijn mond valt open) dit ziet er echt mooi uit! Wat een super-leuke plek! Ga ik noteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarom kom ik je nu pas tegen??? Ik ga je volgen hoor en kom ook eens bij mij kijken, gezellig.

    Hermine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige winkel! Jammer dat het voor mij zo ver weg is.

    Een gezellig weekend!

    Lieve groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een goede reden om eens die kant op te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi wat geweldig daar een plaatje om te zien
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's en op je drukpersen ben ik ook wat jaloers!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een mooie winkel.Ook maar eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen