Vondsten Malle Pietje

Ik vertelde jullie al dat ik naar de kringloop van "Malle Pietje" zou gaan. Ik heb er natuurlijk heel veel moois gezien, maar is het onmogelijk om alles te kopen. Voor in totaal €4,00 had ik een schaal, click camera en een bruine fles. Toen ik wilde afrekening viel mijn oog op een stapeltje boeken bij de kassa. Ik trok dit boek er tussen uit en stond er een prijsje van €5,00 op. Jullie begrijpen wel dat ik helemaal begon te trillen en kon ik nog maar net op mijn benen staan :-) Die moest natuurlijk ook mee! Later meer over het boek. Ik ga er eerst zelf van genieten!



16 opmerkingen:

  1. Wat een boel mooie spuletjes !! dat boek !! geweldig !!! liefs van mij....fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 4 euries voor 'prachtige oude schaal, 'n gezellig flesje/vaasje en 'n oude camera...geweldige 'koopjes' hoor. Maar dan, dat boek voor € 5,00...ik ben me toch 'n partijtje nieuwsgierig. Heb je er al 'n beetje van genoten????
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja...leuk als je zulke leuke dingen ka scoren bij de kringloop. Wat een leuke naam heeft die kringloop:-)

    Ben wel zeer benieuwd naar je boek hoor!

    Lieve groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige banner heb je, mallePietje die zit ook in Zutphen, maar misschien zijn er wel meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke vondsten heb je. Altijd spannend waar je mee de deur uit gaat. Dat boek lijkt me ook mooi.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! bijzonder ook je click camera...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat bof jij met je aankopen!! Dat boek lijkt mij ook erg mooi!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie schaal en dat boek, ben je er al in begonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vondsten en het lijkt mij een prachtig boek.
    Fijne avond, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja Malle Pietje heeft echt leuke dingen en je kunt er aardig zoeken want wat heeft hij niet!
    Ik heb er ook spullutjes van in huis super leuk.
    Groetjes Joke en een fijne week
    P.S. ben benieuwd naar je boeken ?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh bofferd.....ben helemaal jaloers ;0)
    Wat een prachtboek....laat maar zien hoor ben er helemaal klaar voor ;)
    Fijne week
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke spulletjes en dat boek.... wauw.
    Geniet er lekker van.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha zie je al helemaal voor me
    "bij MALle Pietje"
    Veel plezier van je nieuwe aankopen hoor :-)
    fijne leesdag groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die malle pietje bij jullie..bij ons zijn de kringloopwinkels idioot duur, dus voor 4 euro ga je bijna met lege handen de deur weer uit ;(
    En nu het boek.......
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die camera vind ik echt prachtig. Maar dat boek, waar je zomaar tegen aan liep; geweldig !
    Ik hoop dat je wat ideeën eruit met ons gaat delen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen