Kleur in huis



Vanmiddag voor de 2e keer in 4 dagen gevallen. Moet ik me nu zorgen maken?
Mijn enkel dik en nog maar net hersteld van een val in oktober vorig jaar, Afgelopen zaterdag lag ik op de grond in het winkelcentrum en had een kapotte elleboog en vanmiddag op de straat nadat ik door mijn enkel ging. Pffftt alle spieren doen me zeer. Mijn collega's moesten ook wel lachen en waren bang dat ik van m'n stoel zal vallen! Ik bedoel maar het is toch een beetje bizar....kreeg wel een bos bloemen van ze.

8 opmerkingen:

  1. Nou nou zeg !!! wat is dat nou !! wat erg ! ik hoop dat je nu niet meer valt hoor!!...mooi je banner zo !!! leuk leuk !! liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voorlopig genoeg gevallen lijkt me, wel een lief bloemetje van je collega's.
    Ook een mooie nieuwe banner.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het nog zo glad bij jullie of heb je last van je evenwicht? Misschien toch maar even langs de huisarts. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhh Haikey dat is niet best wat zal je geschrokken zijn, oppassen hoor, IrmaXXX
    ps je banner zoooooo mooi:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat je de kop niet gek maken, en rustig aan.
    Mooi frontje heb je gemaakt, pas veranderd?
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zeg ook: is er iets met je evenwicht?? Of struikel je vanwege slecht zicht?? Het zou bijna komisch zijn als het tegelijkertijd ook niet wat zorgwekkend is, toch?!
    Doe voorzichtig en geniet van de kleurrijke tulpen!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gek dat je ineens zoveel valt.
    Lief die bloemen !!

    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps, goed in de gaten houden zou ik zeggen....(zegt de verpleegkundige in mij)...
    Je bloemen zijn prachtig, lief van je collega`s!!! Doe voorzichtig, Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen