Koetje Boehh

Op het moment dat ik dit schrijf, hoor ik op het nieuws iets over  het verwaarlozen van koeien.
Deze koe is niet verwaarloosd, maar door mijzelf geschilderd. Het is alweer een paar jaar geleden dat ik door ziekte voor langere tijd thuis was. In die periode heb ik heel af en toe het paletmes gepakt en o.a. deze koe gemaakt. De ondergrond bestaat uit stukje papier die ik heb opgeplakt en waar een gedicht over een koe op staat. Hij heeft een tijdje op stal (zolder) gestaan, maar deze koe hangt sinds gisteren weer in de kamer.

17 opmerkingen:

  1. DIE KOE IS HEEL MOOI!!
    WAT KNAP VAN JOU!!


    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke creatieve talenten heb jij!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vindt 'm GE WEL DIG!!!! Ik heb altijd gezegd, als ik OOOOOOIT een grote keuken krijg met muur, dan hang ik daar een schilderij van een koe op....nu heb ik een heel kleintje in mn keuken!!!
    Dus een béétje jaloers ben ik wel, en ook op je talent!!!;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig; zeker in combinatie met tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit, inderdaad zonde om haar op stal te zetten, lekker van genieten! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is ie....een hele mooie ode aan zo'n prachtig dier......
    Fijne avond
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh wat mooi!!
    wat zonde dat hij al die tijd niet in je kamer mocht hangen.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo gaaf als je zelf kan schilderen! Ik bak daar helemaal niks van ;)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,

    Hee wat leuk joh, supermooi gedaan. Zou ik nog wel ns willen doen met zo'n stuk papier eronder. Erg goed ziet het eruit. Chapeau !
    Ik schilder zelf ook af en toe, maar ja, tijd ontbreekt helaas momenteel.
    Ik had t bericht gehoord van de koetjes, vreselijk vond ik het. Arme beesten. Erg sneu.
    Groetjes. Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Haikey,
    Wat een supermooi schilderij zeg! Mooi ook met de tekst erop. Goed idee. En zo lekker los geschilderd ook. En je hebt gelijk dat het een plekje in je kamer verdiend waar het bewonderd kan worden. Heb zelf ook eens koeien geschilderd, aan de waterkant weerspiegeld in het water. Vond het lastig om te doen maar is toch wel leuk geworden.
    Wil hem binnenkort in het toilet (?!) hangen. Misschien maak ik er dan wel foto van het plaats het op m'n blog.
    Heb je nog meer schilderijen om met ons te delen?:) Ik zie er naar uit.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat die koe zich zo lang stil heeft weten te houden op zolder. Ze is vast blij om weer onder de mensen te zijn. Ik vind haar prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je toch een geweldig blog !!
    Echt zo leuk om te volgen SUPER !!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat prachtig gedaan.
    Heb je ook talent voor !
    In de kamer een beter plekje dan op zolder.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig schilderij! Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. als je zou zeggen dat je hem in een galerie hebt gekocht geloof ik het ook echt heel knap gemaakt, ja niet iedere koe heeft een geweldig bestaan ik zou wel eens willen weten wat er in het hoofd omgaat van die mensen die deze dieren zo slecht behandelen, je post met de emaille kannetjes GEWELDIG!!ik vind ze zooo leuk, liefs Irma en een heel fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi schilderij! Zelf heb ik ook een gedicht op mijn blog staan! Ik zou zeggen kom kijken.
    En mooie stapel en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen