Rozen verwelken...


Tijdens het opruimen van enkele kerstspullen kreeg ik het idee om de rozen die ik al de hele week in twee kleine glaasjes heb staan (zie vorige post) om deze te verwerken in de gietijzeren vaas. Er zitten drie nep rozen bij, maar daar zie je bijna niets van.
Het resultaat is verbluffend vinden jullie ook niet?
Misschien ga ik nog wel iets doen met de blaadjes die eraf nu afvallen ;-)
In ieder geval staat het op de gevoelige plaat vast gelegd en kunnen we we via de blog er nog lang van genieten!

15 opmerkingen:

  1. Prachtig! En de combinatie echte bloemen/nepbloemen is vaak heel verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi......zegt zij van die bloemenwinkel........hahahahahahha!!! liefs ....xxxx.....xxxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi!!
    ik heb het al eens eerder gevraagd maar wat voor een achtergrond heb je toch?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi, het geeft me echt voorjaarskriebels. En dat duurt nog wel even dus je foto's geven me al een hoop vrolijkheid.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt prachtig Haikey. wat een mooie kleuren zo bij elkaar en de vaas is schitterend.
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een prachtstuk geworden.....
    Enne alle kerst is alweer weg bij je?
    Fijne jaarwisseling
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook prachtig, mooi vastgelegd weer.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je prachtig gemaakt hoor..
    Heerlijk hé even iets anders..
    Lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Je vaas ook, daar kun je alle kanten mee op!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zo,

    En die vaas, ja die doet het natuurlijk ook!!

    Hij is mooi, wat je er ook inzet!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word blij van je post, misschien moet ik ook maar eens een bosje in huis halen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo wat ziet dat er mooi uit gezellig
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi je rozenposten Haikey,een heel mooi eindejaar samen met je familie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creatie! Ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds toe voor 2011!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen