pfffttt zit ff niet mee.....


Jullie hebben je vast al afgevraagd waar ik blijf....Nu, afgelopen maandag is mijn zoon met spoed opgenomen in het Sofia Ziekenhuis in Zwolle met een (gesprongen) blindedarm ontsteking.
Nadat deze was verwijderd is er een buikvliesontsteking opgetreden. Het gaat gelukkig nu goed met hem. Ik reis al vanaf dinsdag zo'n anderhalf uur heen en anderhalf uur terug om bij hem te kunnen zijn. Er blijft dan erg weinig tijd over om mijn blog te onderhouden, maar zoonlief gaat nu even voor.

Deze ansichtkaarten heb ik jaren geleden eens van een vriendin gekregen. Nostalgische plaatjes wat helemaal in deze tijd past...

24 opmerkingen:

  1. MEID HEEL VEEL STERKTE MET JE ZOON.
    IK HOOP DAT HIJ GAUW WEER THUIS IS.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beterschap voor je zoon.
    Hoop dat hij snel beter en thuis is.
    Harte;ijke groeten Greet(mee-lezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje dat moet schrikken zijn geweest, sterkte
    en ik hoop dat hij snel weer naar huis mag.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ojee, wat een ellende!

    Ik hoop dat je zoon niet al te veel pijn heeft hoeven lijden?Maar wel fijn dat het nu weer beter gaat! Ik hoop dat hij voor Kerst weer thuis is!!
    Tuurlijk gaat hij voor!!

    Heel veel sterkte!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan heb je inderdaad wel andere dingen aan je hoofd dan bloggen...

    Beterschap gewenst aan je zoon en ik hoop dat hij snel weer fijn bij jullie thuis is!

    Hartelijke groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oe heftig! Dus er moest flink gespoeld worden.. ja en dan reis je elke dag heen en weer, je blog wacht wel, tuurlijk gaat je zoon nu voor. Ik hoop dat ie gauw weer de oude is(ik weet dat je met zo'n buikwond wel lang rustig aan moet dan..)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte en beterschap met je zoon, wij blijven er wel, zorg eerst maar voor hem.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, dat is niet niks. Heel veel sterkte en beterschap voor je zoon, hoop dat hij snel weer thuis is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jeetje zeg, dat klinkt heftig!

    Heel veel sterkte en beterschap voor jouw zoon!

    Groetjes,
    yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dan schrik je ,je ook rot zeg. Wat zal hij zich beroerd hebben gevoeld. Gelukkig dat het weer beter met hem gaat. Ik wens hem heel veel beterschap en jou heel veel sterkte en dat hij snel weer thuis komt.
    Lieve groet,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is schrikken.......tjeeee....beterschap en sterkte meis.......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ai, dat is minder natuurlijk! Gelukkig gaat intussen alles weer beter. Uiteraard wil je er zo vaak mogelijk naartoe. Een goede verdere beterschap voor je zoon en sterkte voor jou!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh meid, wat een schrik.
    Gelukkig dat het nu een beetje beter met hem gaat. EN natuurlijk gaat hij voor. Beterschap voor je zoon en sterkte voor jou.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje zeg! Heftig!!! Heel veel beterschap!!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjonge....wat een verhaal......
    Gelukkig is het goed afgelopen...kan toch heel gevaarlijk zijn.......
    Logisch dat je tijd nu naar je zoon gaat. Ik wacht toch wel op je.....
    Heel veel beterschap voor hem en denk goed om jezelf in deze zware tijd.
    Denk aan je
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Haikey,

    Heel veel sterkte met je zoon. Ik hoop dat hij gauw weer is opgeknapt en gezellig met jullie de kerst thuis kan vieren. Hou je taai!

    Veel lieve groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het belangrijkste in je leven gaat voor en dat is je zoon. Sterkte en dat hij maar snel weer helemaal de oude is.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh....wat een schrik lieve Haikey en wat naar dat er ook een buikvliesontsteking bij kwam.
    Logisch dat je nu geen tijd heb om te bloggen, het welzijn van je zoon gaat boven alles.
    Beterschap met hem.
    Lieve groet, mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje, wat zul je geschrokken zijn...
    Blij te lezen dat het nu beter gaat met je zoon..goed de tijd nemen..
    Veel beterschap toegewenst!!
    Lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel veel sterkte met je zoon. Wat was dat schrikken zeg!
    Je wereld staat even op zn kop!

    Groetjes en sterkte
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oei, dat is schrikken zeg.
    Gelukkig is hij weer thuis en hoop van harte dat het herstel goed verloopt.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen