Rudolf het rendier

 Het is alweer 6 jaar geleden dat ik mee heb gedaan aan een prijsvraag in de Margriet. Bij toeval had ik een Margriet gekregen waar in stond dat je mee kon doen aan een prijsvraag. Je moest een kerstkaart ontwerpen en deze zou dan in het kerstnummer 2004 geplaatst worden. Ik heb een ets van Rudolf  het rendier toen gemaakt en opgestuurd. Daarna was ik het gewoon vergeten. Tot dat ik vlak voor kerst in de supermarkt stond en de Margriet open sloeg. Tot mijn grote verbazing stond mijn Rudolf in de Margiet. Na een gil en een ohh en ahh heb ik toen gelijk 2 exemplaren gekocht en ben snel naar huis gefietst. Met nog drie andere winnaars was mijn kaartje gekozen uit de vele inzendingen.

11 opmerkingen:

  1. Wat 'n verrassing om dat in de Margriet te lezen als je in de Super staat en ja het is echt 'n prachtige ets. Goed idee en 'n pracht herinnering om deze Margriet te bewaren. Wens je een heerlijk weekend. Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en dat je daar in de supermarkt dan achter komt, had je nog meer boodschappen hi...hi. Ik vind je kaart ook al is deze 6 jaar oud nog helemaal leuk echt tijdloos.
    Fijn weekend groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk!!!!
    En idd het kaartje ziet er ook prijswinnend mooi uit..
    (Zo heb ik dat niet even mooi gezegd..)
    geniet van je prijs en van de avond..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh zoo knap als je zulke mooie dingen kunt maken...
    Hadden ze niet even ingelicht? wat als je hem nou niet had gekocht...?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en helemaal terecht dat ze deze er uit kozen, heel knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verrassing dat je daar in de winkel achter kwam! Het is ook een hele mooie ets dus ik snap wel dat je gewonnen hebt!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Haikey dat destijds je kaart werd uitgekozen in de Margriet. Helemaal terecht overigens want het is een mooie tekening.
    Wat leuk dat je daar dan tijdens het boodschappen achterkwam.
    Fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En terecht gewonnen..! Wat een ontzettende leuke kaart zeg!!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dik verdiend.......
    WAt een pracht exemplaar.......Hij blijft leuk die Rudolph....
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Haikey !

    Wat een leuke kaart zeg ! Ik moet zeggen jij bent ook wel heel creatief, heb nog nooit gereageerd op je blog maar kijk altijd even. Ik vind dat je altijd zulke mooie foto's maakt, helaas heb ik dat niet echt in mij. Maar probeer te oefenen !!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is wel een verrassing als je nietsvermoedend zo'n blad openslaat. Mooie ets!

    BeantwoordenVerwijderen