Happy New Year!!

21 opmerkingen:

  1. Pik ik op de valreep nog snel even een heerlijke oliebol bij je mee......
    Fijne jaarwisseling
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dit weer mooi gedaan...
    en verwoord..
    en..ik wens je alle goeds voor 2011 en idd veel blogplezier.
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer zo'n mooie foto
    een prettige avond en een prachtig 2011
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm heerlijk die oliebollen, ga ik dadelijk mooi van smullen...
    Voor jou en de mensen om je heen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat we nog vaak en veel van alle blogs mogen genieten!!
    Lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Haikley....bedankt voor het afgelopen jaar !! ...het was gezellig !!!...........xxx......

    EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

    LIEVE GROETJES VAN MIJ....

    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

    A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

    WARM HUGS FROM ME ........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een happy new year, en wat zijn de vazen met rozen mooi!!!!!lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eet niet te veel oliebollen, ik heb mijn portie
    vanmiddag al vers op gegeten.
    Dus ik hoef ze niet meer.
    Al vaste een goed uiteinde en een happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heb een gezellige jaarwisseling en een superleuk 2011!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van vanavond en een heel mooi 2011.
    Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een fijne jaarwisseling Haikey, en ik hoop net als jij dat we weer een fijn blogjaar tegemoet gaan!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kom je een super mooi 2011 toewensen!
    Een nieuw jaar,nieuwe dingen nieuwe dromen :-)
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dank je wel en voor jou ook heel veel mooie wensen voor 2011! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. JIJ OOK EEN HEEL MOOI BLOG JAAR IN 2011 EN EEN GEZOND JAAR TOEGEWENST.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je Haikey, ik wens jou een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alle goeds voor 2011!!

    Ik las op je consuminder-tabblad dat je riviera maison placemats weg doet. Zijn ze te koop? Heb je er een foto van?

    Groet Kopka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wens je een liefdevol,gezond & creatief NIEUW jaar toe meis !!
    lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alle goeds voor 2011.

    Groet,
    Jeanette

    P.S. de oliebol is heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto.
    En ik wens jou ook een heel gelukkig en gezond 2011.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. crazyly inzichtelijke bericht. Was het maar zo makkelijk om een ​​aantal van de oplossingen te implementeren zoals het was om te http://www.inuwtuin.nl/buitenverlichting

    BeantwoordenVerwijderen