Krans van zaaddozen


Het is alweer een hele tijd geleden dat ik jullie foto's liet zien van zaaddozen van de papaver.14 juli 2010 zie: papaverbollen

Ik vertelde toen dat ik er nog een krans van zou maken! Gisteren heb ik een verloren uurtje benut om de krans te maken. Ik dacht dat ik genoeg zou hebben aan een zakje vol, maar dat viel dus behoorlijk tegen. Gelukkig had ik een niet al te grote schuim krans genomen en had dus net genoeg.
Daarna heb ik er met een spuitbus een wit laagje overheen gedaan.  Tegen de tijd dat het kerst is dan drapeer ik er nog wat parelmoer kralen of iets dergelijks omheen voor de extra sfeer...

21 opmerkingen:

  1. Ja mooi geworden hoor. Je banner en pompoenlantaarns zijn ook mooi. Ziet er allemaal heel sfeervol uit. Het lijken ook al echt de donkere dagen voor Kerst, kaarsjes gezellig aan.
    Fijne zondag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige krans heb je gemaakt.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh die krans vind ik prachtig....vooral ook zo mooi op de houten vloerdelen gefotografeerd!!

    Fijne avond...

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tsjonge, wat super!! En dat "even in een verloren uurtje"
    Geniet ervan!

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeee ook al een krans gemaakt!!! was net bij Elisabeth en die deed het ook;)..deze is weer heel anders maar ZO stoer!!! MOOI!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeel erg mooi! En wat een mooie header foto!!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohh wat mooi!
    daar heb je inderdaad wel heel veel zaadbollen voor nodig
    maar het resultaat is prachtig!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto heb je boven je blog ,ik wilde ook mijn foto veranderen maar ben er nog niet uit hoe ik het moet doen
    natuurlijk is je krans ook prachtig

    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh die is echt super!!! wat mooi!!!
    zo eenvoudig maar zo decoratief!
    mooi bedacht zeg
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is erg mooi hoor!! groetjes Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super...wat een plaatje.
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi die krans van jou.
    Geweldig!!

    lieve groet en een fijne avond,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor en dan met prachtige parelmoeren kralen is het volgens mij helemaal top.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel fraai die krans. Mooi met dat laagje wit! Helemaal af met die kralen. Maak je daar ook een foto van...
    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dit vind ik heel mooi wauw prachtig ohhhh daar zou ik wel een plaatsje voor vrij willen maken, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely craftwork from the nature...
    hugs ullamaria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend mooi.
    Eventje werk, maar dan heb je ook wat.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Haikey, wat mooi allemaal, ik vind je header echt prachtig. Jouw fotografie kunst wordt alleen maar mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie krans zeg, heel erg mooi ook met dat witte laagje erover.
    Lieve groet Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt schitterend.
    Ik vind ze geweldig mooi !
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee- ach, had ik nu mijn papaver zaad dozen maar bewaard :-(( Volgend jaar dan maar!!:-))
    Wat een leuk blog, zeg, prachtig!!
    Ik ben nieuw in blogland en ben net mijn blog, http://moderncountrylady.blogspot.com begonnen
    Kijk masar eens als je tiid hebt en laat me eens weten wat je ervan vindt!!

    BeantwoordenVerwijderen