Kandelaars

Vandaag ben ik met mijn moeder en zus naar de Winterfair in Hardenberg geweest. Het is bij ons een beetje traditie aan het worden. We waren er bijna als eersten, hihihi. Mooie stands en veel, heel veel voor de kerst. Ik heb als eerste een houten kerstboom gekocht van takken. (Die zien jullie later nog ;-) Het ding weegt ± 20 kilo, maar hij moest mee. Toen kwamen we bij een stand met allemaal brocante en zag ik deze 2 kandelaars staan. De dame van de stand wilde ze graag kwijt en mocht ik ze voor € 5,00 meenemen. De ene is ± 40 cm hoog en de andere 30 cm. Allebei van armeluiszilver. Ze wilde ze heel voorzichtig inpakken en toen...stootte ze de ene tegen de andere en klapte de bovenkant eraf.
Ze voelde zich zo schuldig dat ik hem zo mee mocht nemen.  Heel voorzichtig heb ik vanmiddag de 2 delen weer aan elkaar geplakt en je ziet er bijna niks meer van. Samen met nog een aantal kandelaars staan ze nu op het kastje te pronken.De vaas waar ik naar op zoek was, heb ik jammer genoeg niet kunnen vinden.

10 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad mooi. Op de foto zie ik er iig niks van en zo heb je een leuk aandenken ;-)
    Ben ook heel erg benieuwd naar je kerstboom hoor!
    Komt er ook nog een echte of hou je het bij deze houten?
    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kandelaars en dat voor weinig... Ik ga zelf zondag naar de beurs (zou er nog wat moois over zijn?) En de vaas waar je naar op zoek bent, kom je vast nog wel eens tegen!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de vaas.
    Benieuwd naar de boom!!!!
    Wel twee mooie kandelaars gescoord!
    Ach het dametje had haar dagje niet denk ik...,
    gelukkig heb je alles kunnen herstellen en zie je er op foto inderdaad niets van! Gelukkig was de schade niet erger!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kandelaars, Nico Tijssen van RM zou zeggen bij elkaar combineren.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geluk had je met de kandelaars, mooi zijn ze. Misschien loop je nog onverwachts tegen het vaasje aan.
    Ik ben benieuwd naar die boom.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt een heerlijke dag gehad, leuk zo samen met je moeder en zus. Mooie kandelaars en ik ben erg benieuwd naar je boom. Moest je er ver mee lopen? Fijn weekend groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha oude luizen zilver, klinkt leuk. Mooi dat het gelijmd kon worden. Prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die vaas staat ergens gewoon op jouw te wachten en ineens vind je hem, de kandelaars ik ben er ook zo gek op en dat hij stuk is daar zie je niets van ze zijn heel mooi van model een heel fijn weekend liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoii
    Nou, leuk hoor de kandelaars, dat armeluiszilver is altijd mooi...Ben ook erg benieuwd naar je boom!!
    Enne,,,,die vaas, die vind je vast op je volgende
    zoektocht!!!
    Fijn weeknd, groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige Haikey zo'n verzameling kandelaars, ik heb er afgelopen week ook weer eentje aan mijn kleine verzameling toegevoegd.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen