Groene kussens

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes die jullie hebben achtergelaten!


Zoals jullie weten heb ik een zwak voor wollen dekens. Vorige week was het weer zover en heb ik er eentje gescoord in de kringloopwinkel. Na 3x wassen met woolite heb ik van een deel van de deken kussens gemaakt. Dit keer is het lekker groen. De deken past geweldig bij het kussentje wat ik aan het haken was. Ook daar heb ik een deel van de deken voor gebruikt. Het staat voor nu lekker fris op de bank.

16 opmerkingen:

  1. Leuke combinatie en vooral...heelijk warm nu zo'n dekenkussen. Ik vind het trouwens zo'n leuk idee!!
    Fijne avond, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, het wordt een groene Kerst bij jou ;-))
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh, ze lijken ook erg mooi op mijn groene bank...
    prachtig.
    veel plezier ermee..
    Groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerlijk gezegd ben ik niet zo van kleuren, maar ik moet toch ook eerlijk toegeven dat deze stapel wel een mooi groen plaatje geeft!
    Groeten en een fijne dag morgen, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben ook niet zo'n kleurenpersoon.. maar dit staat toch wel heel erg mooi!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleur groen zeg!!zo warm!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op wat planten na, kom je hier verder in huis ook geen groen tegen, ook niet in mijn kledingkast ... maar deze kleur groen kan ik wel erg waarderen, mooie warme kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat ziet dat er gezellig uit , leuk! Hopenlijk voel je je weeer een beetje beter trouwens .X Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze helemaal leuk !!...prachtig zelfs........fijne avond liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helemaal mooi zeg! ik ben hgeen groen fan maar dit heb je prachtig gedaan. very clever met zo'n oude deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker fris????? Lekker warm,zul je bedoelen!!! Leuk hoor wat je met die dekens allemaal doet! In de 101woonideeën zag ik ook nog een leuk idee met een deken; misschien iets voor jou???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed idee van een deken kussens maken, leuke tip.
    Staat mooi die frisse kleurtjes geniet er lekker van. Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet het er mooi uit, dat is echt recycelen op een goeie manier,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WAT HEB JE DAT WEER MOOI GEMAAKT EN OP DE FOTO GEZET.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie blog heb je... Ik ben min of meer nieuw in de blogwereld, ondanks het feit dat ik reeds enkele jaren een blog bijhoudt over de verbouwingen van ons huis (voor vrienden en familie) heb ik nu pas een hele reeks insprirende blogs ontdekt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen