Wollen lavendelzakjes

Nu ik toch min of meer gewond ben, heb ik wat tijd gemaakt voor het maken van kleine lavendel zakjes. Het herstel valt me best wel tegen. De arts had wel aangegeven dat de pijn het ergst zou zijn op de 3e en 4e dag. Nou dat heb ik dus gemerkt. Gelukkig lagen er nog restjes deken stof en een aantal bossen lavendel. Ik heb me lekker op de bank gevleid met de voor geknipte hartjes en naald en draad. Daarna door een kleine opening de lavendel gepropt en de rest ook dicht genaaid. De geur is overweldigend...

12 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg leuk en passen goed bij de rest van wat je hebt gemaakt van de deken.
    Ik wil ook nog geurzakjes maken voor mijn kasten .

    Serkte en hoop dat het gauw voor je over is.
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor die deken is giga!! hihi en meid rustig aan en hopelijk gaat het snel weer een stuk beter
    fijn weekend hoor!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal weg van die deken, die je gebruikt voor al die mooie creaties. Erg leuk deze zakjes.
    Je banner vind ik ook zo mooi, komt niet alleen door die lamp hoor.
    Beterschap.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een tegenvaller, toch lukt het je dan weer om een geweldige crea te maken. Super!

    Beterschap hoor!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een schatjes..en weer van die wollen deken...Wat naar dat je zo veel pijn hebt gehad...Veel sterkte verder! (het levert wel mooie creaties op..)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukerdjes....hoop dat je niet te veel pijn hebt..
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap, en je hebt je tijd goed gebruikt!
    Prachtig zijn ze en wat zal je huis lekker ruiken!!!
    Lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze stoer hoor !! echt en wat zullen ze lekker ruiken......fijne avond liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed om even afleiding te zoeken, ze zijn erg leuk. Sterkte, hopelijk heb je nu het ergste gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige lavendel hartjes. Ik vind het zo leuk om te zien wat je allemaal maakt van oude dekens. Heel veel beterschap!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk die hartjes van de deken. Fijn dat je toch lekker kan knutselen. dat geeft idd. tenminste een beetje afleiding.
    Heel veel beterschap toegewenst,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zien er gezellig uit die hartjes. Mooie herfstkleurtjes! Sterkte met je herstel. Op deze manier heb je toch wat afleiding!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen