Rookstoel heeft een winter deken

Zoals jullie al weten ben ik druk met wollen dekens in de weer. Gisteren had ik al een post over mijn aanwinst van de kringloop gemaakt en vandaag laat ik jullie zien wat ik met een deel van de deken heb gedaan.  Deze stoel is al jaren in mijn bezit en regelmatig drapeer ik er een ander stukje stof omheen. Zo heb ik nu een deel van de deken gebruikt. Het is wel even wennen want er zat zwart/wit geblokte stof omheen, maar zo in de winter staat het wel lekker warm. Ach en ben ik er flauw van of moet de deken ergens anders dienst gaan doen dan haal ik het er toch gewoon weer vanaf!


Na aanleiding van een vraag;
Ik was de dekens 1 of 2x en dan ook nog naspoelen met wasverzachter. ( niet goed voor het milieu).
En voordat ze mee naar huis mogen onderwerp ik ze wel aan een strenge inspectie want niet iedere deken gaat zomaar mee!

Voorwaarden zijn o.a:

1. ze moeten er goed uitzien
2. de kleuren moeten me aanspreken
3.  100 % zuiver scheerwol 
4. en ze mogen geen fortuin kosten, want dan is het niet leuk meer!

13 opmerkingen:

  1. wel een idee moet je die wollen dekens nog wassen als je ze bij de kringloop koopt?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke aaibare stoel is dat geworden!
    Ik krijg echt de neiging om er in weg te kruipen
    Fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk hoekje zo mooi die deken over de stoel !!! fijne dag liefs Ria......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lekker knus stoeltje is het geworden, supermooi idee!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De deken staat erg knus zo op de stoel. Heerlijk winters. Helaas ben ik allergisch voor wol, maar ik vind het prachtig zoals jij er dingen van maakt hoor.
    Fijne zondag verder,
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke stoel geworden om je even lekker in terug te trekken......
    Lekker warm vast.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een zachte warme plek voor koude dagen!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk plekkie, ik zou daar zo een uurtje zoet zijn, zie ook een lekkere stapel tijdschriften :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieve Haikey, wat heb je de rookstoel prachtig bekleed met de wollen deken. Past qua kleuren en wol precies in deze tijd van het jaar.
    Ik heb heel wat bij moeten lezen bij je en zag dat je geholpen bent aan een spatader, gelukkig gaat het nu weer wat beter met je been.
    Ook de witte tak met de waxinelichtjes vind ik prachtig gemaakt.
    Ik wens je een fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een stoel voor deze tijd van het jaar, zo`n aaibare en warme deken op de stoel. je doet dat altijd leuk met die dekens, kom er maar op.

    groetjes, jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Haikey, ken je webwinkel Tsjilp? Vind je vast wel leuk! www.mijnwebwinkel.nl/winkel/tsjilp/

    BeantwoordenVerwijderen