Kringloop

Gisteren heb ik weer eens een bezoek gebracht aan de kringloopwinkel. Het was een hele tijd geleden dat ik daar was geweest. Ze hadden alles een beetje op kleur geselecteerd en dat stond wel heel erg leuk. 
Ik ga niet zo heel vaak meer want de prijzen zijn ook daar een behoorlijk stuk gestegen en soms bij het belachelijke af, maar gisteren had ik toch voor een euro een klein krukje en voor 0,35 cent een blikje van Afga en ook nog voor 5 euro een mooie wollen deken. Ja jullie lezen het goed, maar of ik daar weer een tas van maak! Ik weet het nog niet! Ik zit er over te denken om er kussens voor op mijn bank  van te maken... maar dat zien jullie  een volgende keer...

12 opmerkingen:

  1. YEP!!!!!dat zijn super vondsten en kussens mmmmm volgens mij is dat heeel behaaglijk, een fijn weekend groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook prijzen wat niet meer leuk is...
    maar je krukje en en...zijn weer leuke aankopen voor een prikkie...

    Een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen voor een prikkie.
    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vondsten. Jammer toch, dat ook in de kringloopwinkels de prijzen zooo de pan uitswingen. Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Haikey,
    Uiteraard ben ik ook bij jou een kijkje gaan nemen;)
    Wat maak je leuke bijzondere dingen zeg! Die tas gemaakt van een deken is helemaal te gek! En..alweer een nieuwe deken v.d. kringloop om weer wat leuks van te maken. Ik ben ook gek op kringloopwinkels maar je hebt gelijk, soms zijn zelfs daar de prijzen niet meer normaal joh. Maar als je goed zoekt is er gelukkig nog heel wat te vinden voor een leuk prijsje. Zooo leuk dat snuffelen!!
    Ik ga jou ook zeker volgen hoor!
    Fijne dag nog.
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij maakt het niet uit wat je scoort, zodra jij er een foto van maakt, wordt het een kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kringlopen voelen volgens mij ook de trend in brocante :-) Hier zie je de prijzen ook omhoog gaan, maar gelukkig nog wel leuke prijsjes.
    Schattig krukje!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vondsten......heerlijk fijn weekend liefs van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt nog leuke vondsten gedaan, ook hier stijgen de prijzen de pan uit en sta ik soms verbaasd te kijken over wat ze voor sommige dingen durven te vragen. Ben benieuwd naar het resultaat van je deken, hij heeft prachtige kleuren!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Haikey,

    Ik vind echt al je vondsten leuk. Wat een prachtige kleuren heeft de deken. In Rotterdam en Delft stijgen de prijzen van de kringloopwinkels ook steeds meer. Zo jammer!

    Een fijne zondag & lieve groet,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal mee eens, de prijzen zijn af en toe idioot hoog, en alles ziet er zo vreselijk gelikt uit. Niks geen gesnuffel meer tussen oude spullen , jammer...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie vondsten weer, hier is het hetzelfde liedje in de kring als ik van de anderen lees; niks bijzonders of veel te duur.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen