gerecycelde jeans



Mijn dochter Lisa is de afgelopen week druk bezig geweest met een opdracht voor school. Ze moest iets maken van gerecycled materiaal. Allereerst heeft ze een oproep gedaan via msn om oude spijkerbroeken te verkrijgen voor haar project.
Ze kreeg maar liefst 17 stuks. Van die spijkerbroeken heeft ze allemaal stroken geknipt. Deze heeft ze gerimpeld en op de rok vast gezet. Daarna heeft  ze het hesje gemaakt. De afwerking moet ze nog wel doen, maar moeders kon niet langer wachten want ze wilde dit graag aan haar mede bloggers laten zien. Ik ben benieuwd naar de beoordeling.




17 opmerkingen:

  1. compliment voor je dochter hoor, supergoed!!
    Hoe gaat het nu met je been??
    Ik heb weer even bijgelezen en gekeken bij je, tof! Je bent een creatief mens.
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt erg mooi.
    Mijn dochter Toetie wil hem graag aan.
    Ze vindt het geweldig!!
    Lieve groet,
    Miranda

    oja, ik geef nog een give away weg, iets voor jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh ik zie het al!! zo moeder zo dochter! Heeft ze je nieuwe deken nog niet ingepikt???
    leuk hoor en wat een knap staaltje werk! petje af of op of zonder of met petje!! hihih kan er ook nog wel bij.
    Super!!!!
    fijne zondag en wel laten zien als het af is hoor!!!!!!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje wat knap!!!!!!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die rok!!!!!
    Heel erg mooi, en knap gedaan, hoor..
    Mag ze best trots op zijn, en moeders ook..
    Fijne zondag nog..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan wel zien van wie ze de creativiteit en t talent heeft:)
    Erg leuk geworden...lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Haikey,

    Complimenten voor je dochter! Wat een super leuk jurkje is het geworden!!

    Lieve groet & fijne zondag,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wil je wel geloven dat ik dit jurkje zo zou willen hebben voor mijn dochter.....?
    Wat een prachtjurk zeg, zo lief!!!
    Zoekt ze nog een modelletje ;0)
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er goed uit zeg!!!!
    Wat kan jij dat goed.
    Mijn dochter vind de jurk echt gaaf!!!
    Kan jij dat niet maken, vroeg ze.
    Helaas!!!!
    Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat mijn puberdame daar zo mee naar een feestje zou willen, hij is zooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dit is echt super leuk gedaan!! Complimenten voor je dochter hoor! Heel origineel ook van oude spijkerbroeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zit in de genen! Wat origineel, creatief en oogstrelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil 'm wel voor mezelf!!! Vind 'm super mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaaaaa moedertje...
    Beetje stiekem mijn creatie op internet zetten :$ :0

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super mooi gemaakt , er leuk gedaan het contrast met de stroken beneden en het glade bovenstuk... bravooooooo !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Haikey, wat een prachtige blog heb je. Mooie foto's, mooie creaties en... ook nog een knappe dochter. Geweldige jurk-in-wording. Nu maar hopen dat je been snel beter wordt! Beterschap,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen