De stoel


Ooit bij de straat weggehaald samen met nog één zelfde soort stoel. De zitting was kapot, maar dat heb ik destijds opgelost door er een plankje op te timmeren. Hij heeft jaren dienst gedaan als een soort van kapstok op de slaapkamer. Nu mag hij beneden staan en gaat ie weer dienst doen als een echte stoel.
Het schilderij heb ik samen met nog één boven de keukentafel hangen. Ik heb ze 5 jaar geleden gemaakt en ze vervelen me nog steeds niet. Dat ik iets met hartjes heb is dan nu ook wel duidelijk te zien...

13 opmerkingen:

  1. ohh wat een mooi geheel...
    ja hartjes verveelt nooit he!
    een prettige dag
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!! super Ik dacht even dat het een plaatje uit een woonblad was
    Wat prachtig! zo mooi in evenwicht allemaal,
    fijne week
    Yolanda Ps hoe is het met je been? hopenlijk ondervind je er niet al te veel hinder van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat zie ik ervoor....een witte tak?
    Oh je maakt me nieuwgierig hoor en wat hangt er allemaal aan.....?
    Mooie beelden heerlijk
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, spullen met een verhaal. Daar ga ik ook voor.
    Hier maak je zeker wel een kaart van?

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik van soms gewoon in herhaling op je blog, maar ook dit is weer een supercombi ... je schilderij met die stoel erbij, geweldig!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geheel zo bij elkaar! Kan zo in een woonblad.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er beeldig uit zo op de foto's...geweldig stoeltje ook, ik hou daar echt van!

    Hoop dat je weer een beetje op de been bent na je ziekenhuisopname!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig stilleven van een stoel met al een heel leven achter de rug!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het past gewoon allemaal bij elkaar, heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve combinatie!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaa wat een mooie combinatie, kan me voorstellen dat dit niet verveeld..
    De foto is ook erg mooi gewoon super !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jeetje, wat kun jij toch ongelovelijk goed fotograveren!! De stoeltjes zijn top, maar dat schilderij...wow, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen