Alles is nu anders

De kleuren van de deken hebben me geïnspireerd en ben ik bezig geweest met het veranderen van een hoekje. De flessen had ik buiten staan en al eens eerder gefotografeerd. Nu stonden ze vorige week ook in een libelle-wonen blad afgebeeld, maar de prijzen stonden er bij geschreven en ik dacht gelijk Woh, die moet ik maar niet meer buiten laten staan!  Stel je voor dat het hard gaat vriezen en dat ze kapot knappen. Ja, nu ik de waarde van die flessen weet wordt alles opeens anders...
Ik heb ze gisteren gewassen en gepoetst en de één kreeg een ketting de ander een lintje. Heel voorzichtig heb ik ze behandeld. De kinderen keken al heel raar op omdat ze voorheen buiten stonden en ik er eigenlijks nooit naar om keek, maar ja, nu is alles anders ;-)

23 opmerkingen:

  1. het ziet er heel mooi uit!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi dat groen, een van mijn favoriete kleuren..
    Ik heb zelfs spuitflessen in de kleur groen..
    mooi plaatje, hoor..
    fijne avond, Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je het leuk op je blog super
    glas is altijd mooi maar een kleurtje met een zonnetje er door maakt het weer anders.
    Ik ga je zeker volgen en als het lukt mij bij de volgers zetten want om de een of andere reden lukt het nu niet.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie flessen zo bij elkaar, veilig binnen. Het lijstje er achter is ook prachtig.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh super....tja heb ze ook gewoon buiten staan.
    Toch maar even wat aan doen.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo binnen bij elkaar. Grappig is dat, dat je ineens anders naar dingen kunt kijken...
    Zier er weer prachtig uit, en dat helemaal voor nop! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Haikey,
    Bedankt voor je bezoekje en je fijne reactie !
    Ik kom natuurlijk ook bij jou even kijken.
    Mooie blog en je hoekje met de flessen ziet er prachtig uit !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie flessen maar het lijstje er achter vind ik ook schitterend!!
    groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel verrassend in die kleur.
    De stoel vind ik ook heel mooi geworden met de dekenbekleding.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig geworden hoor, heel verfrissend dat groen!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk dat had ik nu laatst ook....ineens is iets wat niet zoveel waard bleek te zijn...wel veel waard is....heel raar..
    Maar je flessen zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, dat is mooi geworden. Weet je wel dat met die waterkan ook iets bijzonders in handen hebt? Dat is een speciaal soort groen, genaamd Anna-groen, als het echt is dan gaat het fluoriserend licht geven als je hem onder een lamp houd, als dat gebeurd weet je dat je een echte ( misschien waardevolle) in handen hebt.

    Lieve groet, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat werkt het menselijk brein toch apart :)) ze zijn opeens veel mooier.. maar mooi hoor die verschillende tinten bij elkaar!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. RM en flessen in het groen, zeker doen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor! Ik heb precies hetzelfde. Als ik iets, waar ik weinig naar omkijk, ineens bij een ander op het woonblog zie, kijk ik er zelf ook meer naar om!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. DAT IS EEN MOOIE VERZAMELING GROEN GLAS WERK.
    DAT HEB JIJ OOK WEER PRACHTIG OP DE FOTO GEZET.

    HOE GAAT HET MET JE BEEN?
    GAAT HET LOPEN AL BETER.

    FIJNE WEEK!!!

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier ook al een mooie flessenpost, zonde om buiten te laten staan, volgens mij vriest het af en toe al 's nachts.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig zijn, ze hahaha... ik heb ook een setje flessen buiten, maar die overwinteren in de schuur hahah...

    liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn geweldig!!!
    Ooit, ooit, ooit, had ik 2 blauwe....snik- stuk gevroren....Dus; heel goed dat je ze naar binnen hebt gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi geheel in het groen zo. Zo kan je maar zien soms heb je iets van waarde wat je niet eens weet :)

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Haikey,

    Je glaswerk staat er prachtig bij. Mooi ook dat witte lijstje met oude foto's op de achtergrond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie foto's staan er op jouw blog. En wat een mooie verzameling groen glas.
    Ik ga je zeker volgen.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk hoekje is di geworden.. wat een berichtje in de libelle al niet doet he ;)

    BeantwoordenVerwijderen