Sil's Home

Enige tijd geleden had ik een blog over Sil's Home. Al vrij snel kwamen er vragen over de foto's die ik met de Iphone had genomen van hun winkel. Na contact met Agaath (eigenaresse) te hebben gehad (ze vond de foto's heel mooi) is er besloten om maar liefst 11 foto's van mij op hun vernieuwde website te plaatsen! Neem maar eens een kijkje op Sil's Home en klik vervolgens op fotogalerie. Ik hoop tegen de kerst nog eens langs te gaan...Toch leuk om de foto's op die manier weer terug te zien :-)

12 opmerkingen:

  1. Ik heb je foto's gezien bij Sil's home.
    Mooi gedaan. Passen percies in de sfeer van de winkel.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto's heb ik gisteren nog bekeken op haar site...wat zijn ze mooi, ik wist niet dat de Iphone zo'n goeie foto's maakte joh, da's wel kwaliteit met mooie effecten!

    Wat leuk dat ze gepubliceerd zijn op haar site...you must be proud :)
    en je banner...zucht...prachtig!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik begrijp helemaal waarom ze die foto'd hebben gebruikt zo mooi en sfeervol en wat een leuke site, je mag trots zijn liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat verbaast me niks Haikey, je foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan. En de grijze achtergrond op je blog ook, grappig ik heb het grijze net ingewisseld voor wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw geweldige sfeerfoto's op een prachtige site, jammer dat Sil's home echt helemaal aan de andere kant van het land is, daar zou ik best even willen snuffelen.

    Mooi gedaan weer!!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg! Zal even kijken op de site zo. Ik was een paar weekjes terug nog in de winkel, zo genieten elke bezoekje weer.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk en wat een eer!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is het uiteindelijk toch allemaal goed gekomen. Toen ik er zaterdags was, gaf het personeel aan lyrisch te zijn over de foto's en dat er contact gelegd zou worden met de maakster (jij) van de foto's.
    Ik ga gelijk even kijken.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zul je trots zijn en terecht....pracht beelden.
    Geeft goed de sfeer bij Agaath weer. Oh ze is altijd zo aardig voor de kleine Jade...zo lief.
    We moeten er gauw weer eens langs.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor, website ziet er een stuk overzichtelijker uit, en met jouw foto's erbij kan het niet meer stuk.
    Ben nog steeds helemaal verliefd op het blauwe bordenrek, maar ik heb er inmiddels al een gevonden.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat met de iphone??????? helemaal geweldig zulke mooie foto's krijg ik nog niet eens met mijn camera..... TOP!!!!!!
    groetjes Viana

    BeantwoordenVerwijderen