De Herfst komt eraan!

We kunnen er niet meer omheen; De herfst komt eraan! De bladeren beginnen langzaam te verkleuren, de bloemen zijn uitgebloeid en het wordt al vroeg donker. Toch geeft de herfst ons ook hele mooie dingen zoals de pompoenen voor de sier, maar ook lekker als soep. De dennenappels voor het maken van kransen en bossen vol met hop die we kunnen draperen over tafels en kasten. De gezelligheid en warmte die ons binnen doen blijven en de kleuren die nu warm en vol zijn.
Het heeft toch ook wel weer zijn charme. Kom maar herfst ik ga je omarmen ...


14 opmerkingen:

  1. Ja hoor...ik ben er ook klaar voor. Prachtige foto's heb je weer gemaakt!

    Welterusten!!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha jij bent al een stap verder dan ik ... ik hang nog in de overgangsfase en heb moeite afscheid te nemen van de zon ... maar met al die regen lukt het al makkelijker en heb al iets "herfstigs" gedaan aan de voorkant van het huis (zij het onder protest haha)

    Mooie foto's!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou,ik heb ook zin in de herfst.
    De tijd van de gezelligheid.
    Appeltaart bakken,openhaard aan,pompoenen, kaarsen branden,warme chocolade melk enz.
    IK krijg het er nu al warm van.
    Jou foto geeft die gezelligheid aan.
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke herfstwandeling, ik heb er zin in, maar vandaag even niet, want het is grijs, grauw en het regent, brrrr. Prachtige foto's heb je gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's.....je hebt gelijk...maar na zo'n prachtig warm weekend wil ik er nog niet aan....tja...ik weet het ligt aan mij....maar je foto's zijn te gek !!.....fijne week liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heej Haikey prachtige foto's ik zou haast een fan gaan worden van de herfst prachtig gestyld, je hebt het in je vingers dit soort stillevens maken dat je met plezier naar buiten kijkt, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's en ja die hop is prachtig.... maar volgens mij is het wel een wilde kan je hem een beetje in toom houden?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's Haikey, zo vind ik zelfs de regen niet erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige sfeer op je foto's Haikey en zo mooi omschreven. De herfst omarmen....ik doe met je mee.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, vandaag is het echt herfst... oke, ik doe met je mee, het is toch een prachtig seizoen.
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hmm....ik zal ook weer eens even naar de pompoenboer gaan......ik wil alleen grijsgroene......het mag weer gezelliger binnen......!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, we kunnen er niet meer om heen, vooral vandaag was het herfst, de hele dag regen....
    Sfeervolle foto's heb je gemaakt.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de hele dag regen, ik weet het is niet koud maar ik heb liever wat kouder met zon....je hebt er prachtige foto`s van gemaakt!

    groetjes, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie sfeervolle foto's, laat de herfst maar komen.


    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen