Schelpen

In de zomer heb ik door het hele huis, schelpen en schelpen en nog eens schelpen.
In heel veel maten en soorten. Door de jaren heen heb ik toch heel wat verzameld. Ik bedenk me zojuist dat ik onder de kast nog letterbakken heb staan vol met schelpen. (dit moet maar een andere keer).
De schelpen die aan het touwtje hangen komen van het strand van Vlieland. Het hartje heb ik gemaakt van een oude postzak en daarna gevuld met lavendel uit eigen tuin.
Als ik er langs loop dan komt de geur je al tegemoet... heerlijk!!

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie herinnering heb je gemaakt...zomerse groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat hartje met schelpenslinger !!!.......leuk leuk !!! fijne week liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er ging denk ik iets mis met mijn bericht, maar hierbij nogmaals, prachtig, ben verslingerd aan je hartjes slinger,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH wat een prachtige foto's weer!! Ik vindt die met dat hartje van schelpen zoooo leuk!
    En je lavendelhartje met de schelpenslinger is ook echt super leuk!!
    Het is weer genieten hier!
    fijne dag, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's, het hart is zo mooi en de slingers ook....
    Jaren geleden heb ik een enorme schelpen-tic gehad, ik had ze ook in alle maten in glazen potten en zeesterren op de rand van mijn lambrisering...inmiddels is die tijd voorbij maar zo bij een ander vind ik 't er zo stijlvol
    uitzien!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk al die schelpen op verschillende manieren verwerkt. Het hartje is ook super leuk!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wij hebben de laatste tijd heel veel grote schelpen gevonden, die liggen overal door het huis, onder stolpen, op een tafel, maar wat ik nog niet heb..is die mooie slinger..
    erg leuk idee..
    willemijn gaat straks aan het freubelen ,et onze schelpen, kijken of zo'n slinger te maken is..
    fijne dag vandaag..
    cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook, het geeft me een buitengevoel en gevoel van vrijheid. Die ronde schelpen zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk zeg, goed idee, ga zelf ook maar eens aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo, ben dol op schelpen, gek genoeg ligt hier het hele zandstrand vol met stenen hahah... en af en toe een een minischelpje. vind de scheermesje zo mooi, maar helaas, op prachtige schelpen uit Normandie.

    Genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachthanger......
    En hij hangt zo te zien aan een hele mooie oude kast....wow!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben weer helemaal in vakantiesfeer. Ik heb schelpen in mijn beide weckflessen gedaan, deze volgen in een volgend item. De schelpenketting is erg leuk gedaan en zoals Bonjade ook al zei, die hangt aan een hele mooie kast.

    Liefs,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schelpen ... zelf vergeet ik ze al eens, omdat we er hier op het strand amper vinden. ze zijn echter essentieel voor een heerlijk zomergevoel. wat mis ik dat, "schelpjes rapen" aan de Noordzee. Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's! Ik ben dol op schelpen, zonnen op het strand vind ik niks aan, ik ga liever schelpen zoeken.
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen