Riviera Maison (RM)

 

Het is steeds zo verleidelijk om iets te kopen als ik ergens in een grote stad ben waar ze ook Riviera Maison winkels hebben. Hoe dichter ik bij de betreffende stad kom hoe nerveuzer ik wordt. Ik begin dan te trillen en stotteren. Daarnaast heb het gevoel dat ik altijd te laat kom en dat de mooiste, maar ook goedkoopste Sale items weg zijn. Idioot dat ik dan ben, want mijn hele huis staat al vol met Riviera Maison of ook wel afgekort RM. Ik heb zelfs de muren beplakt met RM. De kinderen moedigen me ook nog eens aan om RM te kopen dus die helpen ook niet echt! Ik moet een besluit nemen of er moeten RM spullen weg of ik moet een stuk bij mijn huis aan gaan bouwen.......en dat laatste gaat hem voorlopig niet echt worden...

12 opmerkingen:

  1. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn servies-dingetjes staan sinds de verhuis in een (dichte) kast. Ja je leest het goed ... in een kast, Groter huis, meer ruimte, maar nog altijd niet de juiste plek om mijn mokjes etc. een leuke plek te geven. Als ik jouw foto's zo zie (super!!) mis ik heel even mijn oude keukentje ...

    Vond het zooo sneu voor mezelf dat ik 2 kleine La Cucina potten heb gekocht die precies op een inieminie vensterbankje in de keuken passen, toch een beetje het RM-gevoel.

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhahahhahh!! geweldig...............hier maar een beetje RM.......gelukkig....en heel veel anders........hihihi!! truste Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach, RM is te combineren met zoveel...dus lekker houden en mixen en matchen, groot rek op zolder met dingen die je even niet wil zien ;).......

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn dan ook prachtige spullen van RM. Mijn schoonzus heeft ook meubels van dat merk, en het is echt zoooo mooi. Wel leuk als je ergens helemaal weg van bent, dan blijft het spannend inderdaad als je zo'n winkel bezoekt.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heleboel brocanteverzamelaars kopen alleen nog maar stapelbaar goed of wat opgehangen kan worden. Misschien een tip voor jou? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tssss...het is ook zoooo mooiii!!!!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker van genieten, t is zo gezellig met je mooie spulletjes!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhhh......prachtig je foto's en verhaal van RM. Ik ben er ook zo dol op. Hier bij ons in het dorp hebben we een prachtige woonwinkel waar ze RM verkopen, dus ik hoef er niet ver voor te reizen, alhoewel dat ook wel een nadeel is hihi, want de verleiding is dan wel erg groot.
    Het behang van krantenpapier vind ik ook geweldig, ik heb er nog aan gedacht om dit voor mijn nieuwe kantoortje te gebruiken.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi ruik ik hier een kleine verslaving???
    heerlijk gewoon alles neerzetten hoor!!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, bekend probleem! Maarrrr... stapelen wil nog weleens helpen, een paar planken aan de muur erbij geven ook weer een hoop ruimte. Niks weg doen hoor, da's toch zonde! Staat net zo leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel herkenbaar probleem, ik mag ook graag rondstruinen bij RM. Lees de magazines van hen bij aanvang van het nieuwe seizoen van voor naar achter en weer terug door.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen