Rieten mand

Ik weet niet of jullie het herkennen, maar ik wordt altijd zo hebberig van het zien van al die mooie spullen als ik in een brocante winkel ben. Zo ook afgelopen zaterdag. Ik wil dan zoveel meenemen dat ik uiteindelijk niet meer weet wat ik wil kopen. Dus moet ik mij telkens een paar vragen stellen.
1. Ben ik het nodig?
2. Is het voor mij betaalbaar?
3. Heb ik er plek voor?
4. Ben ik het echt nodig??

Na vele malen mij dat afgevraagd te hebben zijn mijn wensen al geslonken. Dus uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een rietenmand en een paar oude marions voor mijn dochter.

15 opmerkingen:

  1. Goeie keus deze mand, want hij is prachtig !!
    en dit blijft tijdloos en word alleen maar mooier door gebruik...(kan dus geen tegens bedenken :-)
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik ken het gevoel! Maar je aankoop is schitterend en mooi in beeld gezet! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja heel herkenbaar hoor! En soms moet je echt 4x nadenken...en dan heb je toch achteraf spijt...
    Wat een prachtige mand!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja heel herkenbaar en ook ik denk tegenwoordig langer na als ik in de kringloop of brocante ben en meestal verdwijnt haast alles weer terug op de plank waar ik het vanaf had gepakt :)

    Mooie mand leuk met de lapjes erin!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik koop niet meer alles wat mijn ogen zien hoor. Dat heb ik wel geleerd de afgelopen jaren. Ik vind de mand een plaatje.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een prachtige mand!!! tuurlijk die kun je altijd gebruiken toch??.......hele fijne week ....liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach in net zo'n mand lagen mijn kleindochters. Ik had er een wieg van gemaakt, opgehangen aan een stoer touw zo hebben ze de eerste maanden heerlijk in de kamer van papa en mama geslapen.
    Manden kan je nooit genoeg hebben .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo doe ik het al heel lang, eerst wil ik het hebben, maar dan kijk ik even aan, en dan hoeft het opeens niet meer want dan ben ik tot het besef gekomen dat ik er geen plaats voor heb ofzo. Maar die manden zijn altijd mooi.

    froet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat knap van je......de kunst van het laten liggen...
    Kan nog wat van je leren......
    Prachtige mand.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel herkenbaar, zo ga ik tegenwoordig ook te werk! Anders is het allemaal veel te verleidelijk! Je hebt een bescheiden, maar wel prachtige buit! Zo'n mand komt altijd van pas en het geeft altijd zo'n gezellig sfeertje.
    Nog een fijne week, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat knap van je!!! Ik neem het me altijd voor maar tja gooi me op een rommelmarkt en ik heb weer eens van alles nodig! hihih errug ben ik hoor!!! en weet je deze malle pietje ( bijnaam van mijn man gekregen) vind er altijd een plekje voor!! Weg met het minimaliseren kom maar gezellig in mijn pakhuis hihi
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel goed om zo te werk te gaan...tegenwoordig probeer ik 't ook zo aan te pakken, mits ik er echt een goede reden voor heb om iets aan te schaffen...ik doe ook voortdurend dingen weg om weer eens iets anders te kunnen kopen :)
    Zo houd ik mijn hobby in stand...anders heb ik ook niks meer te doen hè ;)

    Je foto's zijn weer subliem, geweldig!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allemaal heel herkenbaar. Probeer me al regelmatig een halt toe te roepen omdat ik anders veel te veel koop.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Haikey!dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog,ook even zeggen dat je prachtige foto's plaatst op je blog hoor....

    geniet van je dagje...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rieten manden, verslavend he, en blijven altijd van pas komen!
    Groetjes en een fijne week,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen