Groene flessen

Ze staan al vele jaren in een hoekje achter in de tuin. Ik weet wat jullie nu denken! En jullie hebben helemaal gelijk! Ze horen niet in een hoekje achterin de tuin, maar ergens waar ze gezien mogen worden! En dat ga ik dan ook doen. Ooit gekregen van een oude buurman die zelf wijn maakte. Er hoorden ook nog slangetjes en zo bij, maar waar die gebleven zijn weet ik niet. Na een grondige schoonmaak zijn ze eerst op de foto verenigd en daarna ga ik een mooi plekje voor ze zoeken.

12 opmerkingen:

  1. Ik zag vanmiddag dat de bloem van de berenklauw al mooi aan het afsterven is, die zou er mooi in staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder mooie opnames... prima gedaan!

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En daar kan je toch lekkere wijn in maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deze oude gistings flessen...
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig zijn ze niet stuk gegaan in de winter, ze zijn echt leuk, alleen vind ik groen persoonlijk niet echt mooi, maarja smaken verschillen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Haikey, ik zag pasgeleden nog z'on groot exemplaar op de rommelmarkt. Denk dat ze de komende tijd wel vaker zullen opduiken. Prachtig op een stoere tafel van steigerhout.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig !!!!!!!.............en heb je al wat gevonden??? foto??? liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja die verdienen een mooi plekje en wat heb je dit weer prachtig gefotografeerd. Ik herken het wel, ik zet ook weleens iets op een achterafje, gewoon omdat ik er op dat moment op uitgekeken ben, maar dan na tijden kom je het weer tegen en dan zie je de schoonheid die je ook destijds ervaren heb er weer van.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wie wat bewaard heeft wat:-))
    ze zijn heel erg leuk, lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die groene dikkerd ... bijna retro gewoon, te leuk om in de tuin verstopt te laten.

    Groetjes & fijne zondag ,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, oooo, ik HAD ooit ook van die flessen,maar helaas, helaas,helaas, stukgevroren...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie flessen en weer mooi vastgelegd, ben benieuwd wat hun nieuwe plekje gaat worden.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen