Regular Cappuccino

Ik zit te genieten van en heerlijke mok Regular Cappuccino. De koffie zit in de mooie bekers van Riviera Maison. Echt handig zijn ze trouwens niet omdat de lepeltjes in het handvat zitten. Mijn gedachten gaan naar wat ik moet fotograferen voor de blog van vandaag en voordat ik mezelf antwoord kon geven zag ik de mangelbak met kopjes en mokken staan, dus tijdens het koffie drinken de camera erbij gepakt en aan de slag gegaan.
Zo nu kunnen jullie meegenieten van een heerlijke Cappuccino!

13 opmerkingen:

  1. Nog even wachten graag ......
    Kom eraan...
    Melk en suiker graag.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je dan naar Zweden komt wel je toestel meenemen, jij maakt zulke mooie foto's..... krijg ik geen genoeg van :)

    Leuk he, zag het op de blog van me and alice..... maar vind jouw poppenhuismeubeltjes ook super, oooeps nu moet ik op zoek naar poppenhuismeubeltje hahah...

    Kram*Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer erg mooi vastgelegd.
    Ze zijn inderdaad altijd wel mooi die mokken met lepels in het handvat, maar handig (zeker als je zoals ik niets in de koffie of thee gebruikt) is het zeker niet.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. handig of niet, ik BLIJF ze leuk vinden...en ik HEB ze niet eens....tsssss......ook zo leuk van RM(als we daar toch even zijn;)) die dubbelwandige theeglazen....vorig jaar twee cadeau gekregen op de woonbeurs....met kortingsbon voor meer...maarr ja...11 euro voor een glas vindt ik dan weer minder leuk,;).....maar LEUK!!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben gek op cappuccino!!
    En zeker in een mooie mok ;-)
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke koppen ik heb ze ook...en alle lepeltjes zijn nog heel !!!...wat mij onhandig lijkt is die lepeltjes met lintje ernaast............mooie foto's !!!! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En of we meegenieten......
    fijne avond, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het schattige kopjes, loop er iedere keer langs zo van, zal ik ze meenemen. Maar ik drink geen koffie, ik ben een enorme theeliefhebber en die theekoppen die Lynda bedoelt heb ik ook. Dat drinkt heerlijk. Ik ben er helemaal weg van.

    Tot blogs,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je foto's zijn prachtig...de cappuccino koppen heb ik ooit eens koffie uit gekregen maar ik kan niet tegen lepeltjes die ook breekbaar zijn hihi...daar word ik nerveus van ;)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha grappig, bij mij is het precies andersom, ik ben de hele tijd aan het fotograferen, en denk dan, o ja, een kopje koffie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik krijg heeeeeel erg rek in koffie ineens hoe zou dat nou komen;-))
    liefs Irma en prachtige plaatjes heb je ervan gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo'n cappuccino...mooi weergegeven. Kan het bijna proeven!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik drink nooit koffie, maar door dit soort prachtige foto's zou ik me bijna aan een kopje wagen!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen