Warm in de tuin..


Nederland zit in de halve finale en het is vandaag 35 graden. In mijn tuin is het te warm om gezellig en lekker te zitten. Deze Bij lag bij de achterdeur en heeft het niet gehaald, maar het Lieveheersbeestje was zo verstandig en zocht een koel plekje...


In mijn moestuin is het nu ook veel te warm en moet ik s'avonds laat nog daarnaar toe voor de aardbeien, bessen, sla en de eerste courgettes.


En in mijn tuin achter het huis is het ondanks de parasol en een briesje wind ook veel te warm.
Dus ik heb mijn dag bijna helemaal binnen doorgebracht. Maakt niet uit, ik ben wel actief gebleven en zijn er veel kleine klusjes opgeknapt...



Ik wens een ieder die ondanks de warmte toch nog aan het bloggen is een heel goed weekend!

11 opmerkingen:

  1. Tuurlijk we bloggen gewoon door...........even binnen even weer een paar en dan weer naar buiten.............maar nu blijf ik buiten vanavond lekker lezen.........fijn zonnig weekend liefs Ria.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou het overdags beter binnen goed uit dan buiten. En wat kun je dan beter doen dat af en toe lekker achter de computer kruipen.
    Wat een mooie foto's, zelfs van die arme bij!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We bloggen gewoon door, deze zomer..
    Genoeg om over te schrijven, ook al ga je niet op vakantie, zoals wij..
    Er valt altijd wel wat beleven, kijk maar naar jou foto's, van die bij en lieveheersbeestje..
    Mooi...
    wij zitten nu bij te komen van een hete dag, de kinderen zitten nu 21.30 nog in het zwembad, en wij lekker aan een koud glas drinken.
    Fijne avond..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi haikey
    Je hebt een prachtige tuin...ik vind dat mooie ladder.
    Een fijne avond
    Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOh wat een prachtige foto van dat lieveheersbeestje zeg!! Top foto!!
    ennuh volgens mij hebben we de tijd allemaal binnen doorgebracht alleen vanmorgen vroeg was het nog lekker buiten,
    Ik wens jou ook een fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens een prachtig momentopname, en jouw tuin ziet er wel heel gezellig uit,

    Een plek waar je het goed vol kan houden, fijn weekend,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag was het inderdaad echt binnen beter uit te houden dan buiten. Rare sensatie vond ik dat.
    Enne...we moesten vanmiddag natuurlijk toch binnen zijn om voetbal te kijken. Dat wordt nog spannend.
    Heel fijn en cool weekend.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's. Arme bij. Wij hebben een bijennest vlak boven de buitenkraan. Als ik water kraan wachten de bijen keurig zoemend om me heen totdat ik klaar ben. Ik laat ze maar en hoop dat als ze straks uitvliegen ze me ook met rust laten. Dat is dan een wederzijds gebaar. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja wat een hitte he? Ik loop ook elke avond met de gieter. Mooie foto's.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik blijf nog maar even bloggen, want het is hier buiten ook niet uit te houden. En binnen is het bijna niet veel anders, maar heel stil blijven zitten.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige foto's van de bij en het lieveheersbeestje!
    Ja lekker warm is het hè? ;-))
    Ik hou d'r wel van, al is het is een droger klimaat beter uit te houden dan hier, maar ik geniet er wel van hoor, ik zal het geen seconde kpud hebben en dat vind ik nou juist es zo fijn, aldus de koukleum!

    BeantwoordenVerwijderen