Losse flodders

Waarschijnlijk is iedereen voetbal aan het kijken! Ik kijk ook hoor, maar met één oog! De kaart van de camera is vol en daarom ben ik foto's aan het selecteren. Daarna gaan ze op een externe harde schijf. Veilig weggeborgen. Er zitten ook altijd een aantal foto's bij die best wel leuk zijn, maar nooit de blog hebben gehaald. Dit noem ik "losse flodders". Een aantal wil ik nu aan jullie laten zien,  omdat ze toch de moeite waard zijn!
 
my bedroom
Standaard voor kaarten
Lies druk achter de naaimachine



Nieuwe lamp en zelfgemaakte kussens


11 opmerkingen:

  1. Ik doe momenteel hetzelfde als jij, als het spannend is kijken met 1 oog en verder weer blogs lezen en verder bouwen aan mijn blog.... Prettige wedstrijd!!!!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb toch echt wel zitten kijken hoor...maar ook deze foto's zijn mooi!! Staan er nog meer op je externe schijf die je ons nog wilt laten zien? Is de moeite waard hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer we hebben verloren, maar goed er is meer dan voetbal. Ach al zijn het losse flodders, wel heel leuk en de moeite waard.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor.ik vind vooral je post kussen erg leuk !!!! fijne gezellige week !!!

    En helaas we hebben verloren..........liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke losse flodders heb jij zeg!!!
    Prachtige kiekjes hoor ;-)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voetbal is voorbij, dus kom nog maar vaker met die losse flodders....

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, dus anders had je dit mooie kaartenrekje niet laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat kaartenrekje is echt heel leuk ;) Nieuw gekocht? Opruimen op de PC is ook zoiets dat je voortdurend moet doen anders raakt de boel verstopt en on overzichtelijk ;) zeld heb ik ook een aantal van dat soort mappen, mooie plaatjes.. of inspiratie voor t eoa ;) je losse floddrs waren leuk om te zien!.... nui ga ik op zoek bnar een volgend blog om te introduceren... hoewel ik je schelpenplaatje wel heel mooi vind staan op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er goed uit. Die kaarten standaard is mooi, zelf heb ik 'n ronde en die neemt erg veel plaats in beslag.
    grt. Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij hebben een heleboel blogdames met een oog gekeken, leuk om even naar je losse flodders te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie stijl heb je en prachtige foto´s hier! Ik hou ook van dat natuurljke, stoere, pure... En ben fan van VT-Wonen uiteraard :)
    Beste groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen