Lazy on the sofa

Omdat het nu te warm is om buiten ook maar iets te doen, ben ik lekker aan het lezen op de bank.
Normaal neem ik daar te weinig tijd voor dus het warme weer zorgt ervoor dat ik aan het luieren ben. Omdat je van luieren ook heel slaperig wordt, heb ik op een gegeven moment de laptop op de keukentafel gezet en ben ik bezig geweest met een nieuwe lay-out zoals jullie kunnen zien! Ik ben er zelf erg tevreden over. Het is lekker zomers geworden.
O ja, ik heb leuke reacties gehad op mijn foto's van Sil's Home.
Sil heeft me zelfs persoonlijk benaderd vanwege de foto's.
Ik heb nog geen reactie terug, maar zodra ik iets hoor laat ik het jullie natuurlijk ook weten!


Nog een fijne lazy day.....

16 opmerkingen:

  1. Je lay out is mooi, lekker rustig!
    Siësta houden met dit weer is geen gek idee hoor, en al helemaal niet op zo'n sofa ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een sofa om een tijdje op door te brengen, verleidelijk hoor. Je foto,s zijn ook prachtig kan me voorstellen dat je hele goede reacties krijgt. Leuk dat Sils home ook reageert.

    Lees in de krant dat veel mensen binnen blijven, kijk ook maar eens als je ooit in Italië of het warme Frankrijk op vakantie bent, wie zijn er buiten midden op de dag? Juist ja de toeristen, geen bewoners te bekennen.

    fijn weekend, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, rustige lay out zo. Ik ben ook (hoe toevallig) met de lay out bezig.. wat moet je ook met dit weer. Het onweert hier momenteel, lekker even afkoelen. Leuk dat Sil's ook even reageerde.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het ziet er leuk en fris uit. Ik heb pas ook even snel gekeken, en waarschijnlijk niet goed dus. Want de meeste vind ik veel te druk, welke is dit als ik het vragen mag.

    fijn weekend, hier is het iets afgekoeld door een buitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Haiky,

    Dat was ook toevallig, loop ik vanmiddag Sils Home binnen vertelt de moeder van Agaath mij dat we elkaar beslist even moeten spreken. We kennen elkaar al lange tijd omdat zij bijna in mijn achtertuin wonen ( nou ja, niet helemaal hoor.)
    Zij had gezien op onze blogs dat wij contact hadden gehad via de reacties. Nou vraagt ze aan mij of ik jou wil mailen om contact met haar op te nemen i.v.m. de foto,s. Haar telefoonnr. is 0516-492111 of 0516-491265, adres Fruitier de Talmaweg 15 te Donkerbroek, email:info@silshome.nl.

    Wacht er niet te lang mee, succes, goretjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry, geen goretjes, maar groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer prachtig uit je blog! Lekker he zo'n dagje luieren.
    Leuk dat Sil je foto's wil gebruiken, ze zijn dan ook erg mooi.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je nieuwe lay-out...lazy day???gewoon gewerkt hoor......pfffffffff......wat was het warmmmmmmm...daarna naar mijn moeder geweest ik ben gesloopt..ga weekend vieren..lekker douchen...alles afspoelen en fris de avond laten beginnen.....fijn weekend liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ben gisteren bij Sils Home geweest kort nadat Logement It Foarhus (excuus ik weet haar naam niet) was geweest. Ook ik kreeg hetzelfde verzoek om in contact met je te komen zodat contact tussen jou en Agaath tot stand zou komen. Bij deze dus, maar ik zag dat je al op de hoogte was van dit feit. Mijn aanwinsten kan je in mijn volgende blogpost aanschouwen.

    Fijne zondag!!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Haikey, bedankt voor je reactie op mijn blog, denk dat ze spoedig wel contact met je opneemt dan,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi nou je blog ziet er weer leuk uit.
    Dus je hebt Sil ontmoet, leuk!!!

    Je kaarten zien er leuk uit.

    Groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie rustige lay out, past goed bij je stijl! Ik ga gauw even je foto's van Sils Home bekijken, helemaal gemist die post.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh zeg....en nu.....mag je bij Agaath een hele reportage maken......?
    Je lay-out is zo prachtig geworden......
    Genieten net als je foto's.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,

    wat heb je mooi kussens.Ik find ze heel erg leuk.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw storm lantaarn ziet er nog mooi uit, bij mij is het glas jammergenoeg kapot gegaan ;(

    Ik vind je blog leuk , heerlijk met die zee dingetje.. ik heb je als 'nieuw' blog geintroduceerd in mijn zijlijn ;)
    groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt zo'n mooie rustige sfeer op je blog. Prachtige foto's ook. Mooie oude camera en wat goed dat het tasje er nog bij zit. Groeten van Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen